Pages

26 mars 2009

och en Panda är...

3 kommentarer:
 
Självklart ville också Panda veta vad hon är så här kommer det. Varför tänkte jag inte på det från början? Ett sökklick senare hade vi resultaten.

”Och en panda är väl någon sorts björn?” –Nej, Panda är, enligt mej, världens bästa amigurumi!

”PANDA är WWFs medlemstidning för barn och ungdomar.” – Panda blev väldigt, väldigt stolt över att hon har en egen tidning, Pandapressen kallar hon den. Dock ville hon rätta lite och förklarade att den faktiskt riktar sig till alla.

”Den slutliga domen mot Panda är att den inte ens är särskilt praktisk längre. ” – Efter detta tyckte hon inte att det här var en rolig lek längre och jag fick läsa de andra högt för henne medan hon tjurade i bokhyllan. Själv tycker jag att Panda är väldigt praktisk, hon är duktig i köket och både lyssnar noga och är hjälpsam. Vem skriver något sådant egentligen?

”Första året prissattes den tämligen högt, men priset sänktes successivt och Panda är nu prisvärd.” –Själv tycker jag att Panda är värd precis hur mycket som helst!

”Underhållande Panda är räddningen.” – Jag vet att det är så för min del i alla fall. Ett härligt Panda-äventyr räddar vilken dålig dag som helst!

En liten pandahonnör

3 kommentarer:

Rebecca sa...

Pandor är helt klart värda hur mycket som helst..

Botti sa...

Kan ju helt och hållet hålla med om att ett Panda äventyr räddar vilken dålig dag som helst!!! älsakr ju att läsa om denna underbara filur och hennes upptåg!!!

/B

Med fingrarna i (j)orden sa...

Panda är bäst tycker jag! Både jag och Alice (10 år) älskar dina pandainlägg.
Eva

Related Posts with Thumbnails