Pages

Visar inlägg med etikett In english. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett In english. Visa alla inlägg

15 januari 2015



Den första delen av det här inlägget är nog inte så intressant för dej som bor i Sverige, titta istället längre ner för lite roliga tips!

I have finally opened up an Etsy shop where I sell some of my patterns in English. If you find this blog and like my little amigurumis, please have a look there. There are a few patterns up from each of my books and I'm adding more patterns continuously. I really hope you will find a pattern that tugs on you heartstrings, maybe you'd like your very own hippo or a cute and curly lion. The patterns are downloadable right awat and you pay via PayPal or credit card. That’s perfect for when you get the urge to crochet amigurumis!  :)

Jump right over to MiaGurumis on Etsy and have a look! 

Och till dej som kanske har någon av böckerna och som inte vill köpa mina mönster på engelska, har jag istället några tips. Om du inte har besökt Etsy innan så kan jag snabbt nämna att det är en livsfarlig sida för alla oss kreativa människor. Det är lite som ett svart pysselhål, man sugs in och kan knappt ta sej ut igen. Fast på bästa tänkbara sätt. :)

Etsy består av tusentals småbutiker ägda av andra kreativa människor som säljer allt från tyg och pärlor till böcker och unika handgjorda saker. Boka in en kväll och surfa runt lite för att hitta något du gillar!

Här kommer några butiker jag gillar:
PinkDoorFabrics - fantastiskt fina tyger, skickar snabbt och tryggt.
SewFineFabric - ännu fler fina tyger, jag har köpt alldeles för mycket från de här två
Stitchrovia - korsstygn på en galet hög nivå
DollsAndDaydreams - mönster på söta och lättsydda gosedjur
Nowacrochet - säljer mönster på de absolut sötaste ugglorna jag någonsin sett

Rådjur jag sytt efter mönster från DollsAndDaydreams

Underbar uggla som jag virkade efter mönster från Nowacrochet.
Han ska sitta här vid barnböckerna och göra oss lässugna.

Jag hoppas du blivit inspirerat att dra igång något nytt projekt. Jag är speciellt sugen på att brodera något!

24 oktober 2011

Nu har hösten kommit på riktigt. Det blåser och regnar, näsan rinner och det blir mörkt strax efter klockan sex. Jag har bunkrat upp med värmeljus, näsdukar, goda teer, spännande böcker och en massa bra tv-serier så hösten är mer än välkommen. :)


Den enda nackdelen är att det är så mörkt, vi bor på första våningen och på hösten hittar solen knappt in i vår lägenhet. Det gör ju mysfaktorn desto högre så jag vill inte klaga, men det bli svårt att ta bra bilder. Jag kan inte hitta ett enda ställe i lägenheten där jag kan ta ljusa och fina bilder så jag får helt enkelt anamma hösttemat och bara bjuda på murriga bilder de kommande månaderna.


I kväll korrar jag mönster och tittar på Cute Overload.
Den senaste veckan har jag jobbat med att översätta en del mönster till engelska och det tar sin lilla tid. Jag har knappt virkat efter engelska mönster så jag kan nästan inte orden och förkortningarna. Vilken tur att internet finns! :)





Fall is here and I love it! It's cozy, dark and for once I'm allowed to stay indoors for hours just reading or watching tv. The bad thing is that it's so dark, I can't seem to take any good pics in our apartment.


I've been translating some patterns to english the last week and I'm proofreading them tonight. I'm a little nervous to start selling my patterns to the whole world, I'm keeping my fingers crossed that people will like my tiny friends in other countries too. :)

23 januari 2011



Namn: Minipanda


Svårighetsgrad: Lätt


Höjd: Den stora är 10 cm och den lilla 6 cm


Material jag använde: Till den stora; Svarta Fårets raggsocksgarn i färgerna svart (10) och oblekt (05), en virknål på 3.5 mm och ögon på 5 mm. Till den lilla; Svarta fåret Tilda svart (01) och vit (04), en virknål på 1.75 mm och ögon på 3.5 mm. Och till båda; en tapisserinål, stoppning och lim.



Som du säkert vet älskar jag pandor och i den här boken ville jag få med en hyllning till ursprungs'gurumin, i bok två hyllades ju ursprungslandet med de japanska dockorna så varför inte. :)

Det här mönstret är faktiskt det allra första jag skapade, det har bara fått en mild uppfräschning, och jag tycker precis lika mycket om amigurumin fortfarande. Hon har lika mycket karaktär som stora panda men går snabbare att virka och får plats i handen eller fickan, mycket praktiskt om man ska åka på äventyr.

Om någon hade sagt att den lilla pandan skulle bli publicerad då för fem år sen när jag virkade henne så hade jag bara skrattat. Och nu är vi här, ett par böcker och många roliga upplevelser senare - man kan inte säga annat än att det har varit fem spännande år. Jag hoppas att din panda ska vara lika bra sällskap till dej som min panda har varit till mej under alla år! Och att hon ger dej precis lika mycket tur som hon gett mej! :)




This was actually the very first pattern i ever designed and she is based on the logo for my company. I would never have imagined that five years from crocheting her I would be an author so It feels very special to include this pattern in the book. She make a great friend, I can guarantee that, and I hope she will bring you as much joy and luck as she has brought me. :D

8 januari 2011

Jag läser just nu en jättebra bok som är perfekt för alla pysselmänniskor som är sugna på att starta företag. Den heter The Handmade Marketplace och är full av tips och råd om hur man bygger upp sitt varumärke, hur man säljer sina handgjorda varor, hur man gör reklam för dom och hur man kan utveckla sina idéer. Den är på engelska men är enkel att förstå, den är också så trevligt skriven att man fastnar direkt och helt glömmer bort att den är på ett annat språk.

Jag önskar att jag hade läst den när jag började fundera på att starta företag men även nu, fyra år senare, lär jag mej en massa bra saker! Jag har fyllt två sidor i mitt anteckningsblock med tankar, idéer och planer. :)

Även om du inte är sugen på att starta ett företag utan kanske bara vill ta din hobby till en ny nivå så är det här en bra bok för dej. Boken finns här på AdLibris men är slut för tillfället. Titta istället in på Amazon, där kan du till och med kika runt i den.


If you're contemplating starting your own creative business this is the book for you! It's filled with great advices on how to do just about everything, from starting up and making a businessplan to marketing your product and selling them online and in shops and fairs. I love the style and tone in the book and even though I've been running my business for years I still learned a lot of great things. So grab your idea book and a pen and start getting inspired!

3 maj 2009

En av de första amigurumisarna jag virkade var en blå kanin, en doppresent till en liten pojke. Jag använde mej av ett mönster från en av de japanska böckerna jag köpt men ändrade om ansiktet lite och den färdiga kaninen blev väldigt fin. Den ofärdiga kaninen var ännu finare, den såg lite ledsen ut och jag ville ha en liknande kanin i boken.

Så här såg den första kaninen ut. Kanske känner du igen den, någon elak människa har stulit bilden och säljer så kallade ”alien bunny”-mönster på etsy, jag vet inte vilket mönster som följer med eftersom jag hittade kaninen i en bok. Jag blir så arg när man lurar människor på det viset, att sälja mönster stulna från böcker är riktigt dåligt och jag uppmanar alla att köpa böckerna istället. Det blir billigare i längden och sen är det något speciellt med en hylla full av härligt inspirerande mönsterböcker. Yesasia har mängder av amigurumiböcker och mönstret till den här lilla kompisen hittar du här.Jag vill inte tänka mer på dumma människor så nu går vi över till den nya kaninen, man kan väl kalla den kanin 2.0. ^^ Den har lite andra former, kortare öron och tummar och tår. Det här är verkligen en perfekt present till ett litet barn, se bara till att ögonen inte kan lossna!Jag virkade en kanin av tjockt härligt garn som jag sen borstade för att få en fluffig jättekompis. Testa att virka figurerna i boken med lite olika tjocklek på garnet, man kan få helt olika amigurumis på det viset!Nu är det bara lite mer än en vecka kvar till utgivningsdags och det är så spännande! Jag hoppas att du hälsar på nästa söndag när jag avslöjar sista mönstret, det blir förhoppningsvis en glad nyhet för många! ^^

One of the first amigurumis I made was a blue bunny for some friends little boy and even though the finished bunny was very cute, the WIP was even better. It looked so sad and melancholy and I wanted a similar pattern in my book. You might have seen this picture before, some evil person has stolen it and is using it to sell a pattern on Etsy, don’t really know what pattern comes with the picture since this one’s from a book. I really hate when people does that kind of things, it’s neither fair to the buyers nor the authors. Buy the books instead, you can find them on Yesasia!

On to the pattern, this is my version, bunny 2.0 you might say! ^^ This bunny has some new shapes, shorter ears and both thumbs and paws. This is a perfect amigurumi to give to a child, just make sure you’re using safety eyes so they don’t come of.

I hope you will be back next Sunday to see the final pattern, hopefully you’ll like it a lot!

26 april 2009

Den här veckans mönster borde egentligen ha kommit mycket tidigare men har hamnat här av någon anledning. Det gör inte så mycket egentligen, alla ska ju visas. De två sista mönsterna är två av mina favoriter (har jag inte sagt det om alla?) och dom är väl värda att vänta på, det ska bli väldigt spännande att se vad du tycker om dom.

Men det är först nästa vecka och därför visar jag häxan den här gången, med tillhörande yttepyttepumpa. Det här är ännu ett mönster som man kan ändra i det oändliga, jag gillar sånna. Testa olika färgkombinationer och stilar för att få fram nya figurer. Varför inte virka en tomte eller stjärngosse? Eller en galen professor! Med lite garn och fantasi kommer man långt!

Pattern of the week, a tiny which (with a tiny pumpkin of course). With some imagination she can be turned in to Santa or even a nutty professor.

23 april 2009

Den här amigurumin är faktiskt inte en gammal oavslutad en, jag tog mig faktiskt lite tid till att testa en ny lite pandaversion. Den här minikompisen är bara 8 cm lång och hon trivs väldigt bra i sin lilla kopp. Jag hann inte fota henne med riktiga Panda innan solen gick ner men jag kan lova att det är stor skillnad. Panda får inte behålla sin vän utan hon ska flytta iväg till sitt nya hem snart, jag hoppas att hon får det bra där. Jag gissar att jag får virka en ny till ”storpanda” för jag känner på mej att hon kommer bli ledsen när hon inser hur det kommer bli. Jag vet, jag vet... hon är lite bortskämd. ^^
Titta på mej i min lilla kopp! Woee!
I made a new tiny version of my favorite friend Panda. She’s only 8 cm tall and fit perfectly in the doll tea cup.

18 april 2009

Det var ett tag sen jag hade en massa tid över till att virka, två jobb, ett företag och livet kräver en hel del timmar har jag insett och det är lite sorgligt. Jag saknar att spendera timmar framför tvn med en ny amigurumi men jag har helt enkelt fått prioritera annat. Först kändes det väldigt ledsamt men nu har jag kommit på en riktigt bra kompromiss, jag ska avsluta en massa stackars påbörjade och bortglömda ’gurumisar. Jag har en hel hylla full med icke avslutade figurer som bara väntar på att komma till liv och eftersom grunden är klar på de flesta behöver jag inte lägga 20-25 timmar på dom som jag gör med nya projekt. Nu kan jag beta av mina små kompisar en efter en, jag klämmer gärna in en liten virkstund varje dag, och genast känns allt bättre. Först ut av gamla ’gurumisar som fått nytt liv är lejonet Sam.

Han är en ganska liten krabat, bara 17 cm lång,
som är väldigt stolt över sin stora man. Allt hår kräver en hel del vård men han är snäll och lugn när jag kammar honom, helt olik alla andra kattdjur i denna familj.
Jag ska försöka komma på något litet plagg eller någon detalj till honom så att han inte känner sig så tråkig men just nu har jag inte så mycket inspiration. Jag får nog plocka fram nästa ’gurumi till jag får någon bra idé.

I haven’t got much time to crochet anymore and instead of spending 20-25 hours on a new projecs I decided to finish some old amigurumis instead. I’ve got a whole shelf full of wips and I’m going to try and finish them of one by one, taking a little time each day. This is the first finished wip Sam, a tiny lion with big hair. I have to give him some nice clothes or details later, he is feeling a bit bland right now.

16 april 2009

Igår fick jag hämta ett paket på posten, det är alltid roligt. Jag visste inte riktigt vad som var i det så lite extra spännande var det, jag hann inte ens innanför dörren utan slet upp det i bilen. Jag har lite svårt att tygla min nyfikenhet ibland. ^^ Jag gissar att du också är lite nyfiken nu, det är ju väldigt spännande med paket. Här har du innehållet.Tokigt va?! Jag var inte alls förberedd så det var en riktig överraskning, inte visste jag att den skulle komma så snart (fast ändå inte snart nog såklart). Det är en väldigt märklig känsla att hålla i den på riktigt, jag kan fortfarande inte förstå det. Den är väldigt fin och glad och jag hoppas att alla härliga pysselmänniskor där ute ska tycka om den. Det är lite nervöst måste jag erkänna, det är ju mina små bebisar i den och tänk om dom inte blir väl mottagna, men jag håller tummarna allt vad jag kan och förhoppningsvis går allt bra. Jag hoppas att du också blir lite glad i magen av att titta på den! ^^

I got a big package yesterday and when I opened it I found this inside, my book. It’s just crazy, I still can’t believe that it’s actually happening. The book is very pretty and happy and I’m hoping that it will be well received. I still don’t know if it will be translated but I’m keeping my fingers crossed. I hope you like it too, even though it’s in Swedish.

12 april 2009

Utgivningen av boken närmar sej med stormsteg, nu är det bara en månad kvar, och snart är alla mönsterna avslöjade. Jag hoppas verkligen att du gillar mönsterna som är med, många är mina favoriter och förhoppningsvis kan de bli dina också.

Jag vet att många pysslare gillar att sy och därför ville jag ha med en nåldyna, så här har du veckans mönster – prinsesstårtan. Den är så söt och färgglad att man bara inte kan låta bli att bli glad när man ska plocka fram sina nålar. Att den ser mumsig ut är bara en bonus. Spetskanten och den lilla marsipanblomman ger lite äkta tårtkänsla.

Det känns lite extra bra att just tårtan är veckans mönster, det här inlägget är nämligen nummer 100. Hurra för det! Jag tycker att vi firar med en liten utlottning, en styck nåldyna (med ”strössel”) står på spel. För att få en chans att vinna behöver du bara skriva en kommentar, ett litet hej räcker bra. Vill du öka vinstchansen länkar du till tävlingen på din blogg, då får du två lotter och tummen upp av Panda. Låna gärna en bild om du vill det och du kan vara med och tävla ända fram till 26 april. Lycka till!


”Nybakad” tårta Vita nålar ser ut som strössel, det blir ännu lite mumsigare!
The pattern of the week is a little pincushion in the shape of a cake. I use white needles that look like sprinkle, it makes it look even yummier. Whit a lace edging and a tiny flower on top it looks almost eatable.

5 april 2009

Veckans mönster är en på en gammal goding, maskoten. Den har varit med ett tag men den är lite som ett fint vin, den blir bara bättre med tiden. ^^

Maskoten kan, precis som många andra mönster, varieras i det oändliga. Jag har gjort så många olika versioner av den här att jag knappt kan hålla räkningen och varje ny maskot är precis lika rolig att virka klart. Virkar du med riktigt tunt garn kan du ha maskoten som ett mobilsmycke eller en nyckelring och gör du den lite större kan du hänga den i dragkedjan i väskan.


Min favoritmaskot

Två annorlunda maskotar, en specialbeställning till två mangatecknare
(de som designade Njop)
Jag vet att vissa av er redan virkat den här, den var ju med i Shojo Stars, men den passade i boken och jag kunde bara inte välja bort den. Jag tycker att alla behöver en alldeles egen liten maskot i väskan som gör en glad!

This weeks pattern is a tiny mascot for your keychain or bag. You can make different ones every time, just change the color and thickness of the yarn. If you make it extra tiny you can use it as a phone friend!

29 mars 2009

Idag är det en riktigt härlig vårdag och jag passar på att städa ordentligt. Jag har precis putsat fönster och nu är det dags att städa upp lite i pysselrummet, jag har inte ens fått plats att sy Pandas sängsaker än. Det får därför bli en riktig snabbuppdatering den här veckan, Panda börjar bli otålig.
Vi är redan halvvägs genom avslöjandena och den här veckans mönster är ett par mumsiga morötter. Jag tror inte dom har varit med på bloggen innan så dom är väldigt peppade. Morötterna är lätta och snabba att virka och lite extra roligt är det att ge dem olika ansiktsuttryck.
Vem kunde väl tro att ett par morötter kunde ha så stor personlighet?
Pattern of the week: crazy carrots. These carrots are easy and fast to crochet and you can give them different facial expressions to give them character. Just look at them. ^^

24 mars 2009

För flera år sen fyndade jag den här lampan på en loppis, det var fem minuter innan stängningsdags och folk ville bara slippa dra med sig sakerna hem igen så den blev min för en femma. Jag bestämde mej direkt för att den kunde bli hur fin som helst men på något vis fick jag aldrig tummarna loss, den fick helt enkelt stå så här i vardagsrummet. Ända till nu. Jag hittade ett tokigt fint tyg på Åhlens och det var egentligen allt som behövdes. Jag och sambon ett ryck, köpte sandpapper, bets och lack i färghandlen och satte igång. Lampfoten var brunmålad och tråkig men den var i fint skick i övrigt och efter en hel massa slipande var det bara att betsa och lacka. Hur kan man motstå en så fin och kurvig lampfot?
Att klä lampskärmen var en annan sak, jag fick låta det gamla tyget vara kvar och bara limma på det nya. Det var lite klistrigt och pilligt men resultatet blev bra. Och om jag tröttnar på det här tyget kan jag bara byta, det är ju en fördel.Tyget köptes på Åhlens och heter Florida. Titta bara på den lilla grodan och pippin på sin pinne, man bli så glad! ^^
I bought this lamp a few years back and it had just been standing in the living room looking a little sad and boring. Then one day I found a really nice fabric and decided to give it a makeover. I’m really pleased with the result, it looks so much happier now! ^^

22 mars 2009

Nu till den här veckans monsteravslöjande! Den här lilla saken har ni sett många gånger förrut här på bloggen, flugsvampen som jag brukar göra till babyskallra. Trots att den är en av de enklaste sakerna man kan virka så gillar jag svampen riktigt mycket, det är något med färgerna och prickarna tror jag. Som ni sett innan kan man variera färgerna här i det oändliga och det är extra roligt, ingen svamp blir den andra lik. Om man inte gör likadana förstås... ^^
Pyttesvamp i skogen


Todays pattern is the tiny mushroom, this one makes me really happy. I like how you can make different shrooms every time, just change the colors. And who can resist the dots? ^^
Först vill jag bara fråga: Vart tog veckan vägen? Jag tycker att tiden flyger iväg och det känns jobbigt, jag hinner ju inte göra nånting av det jag planerat. Gissar att inte bara jag har det problemet och ni får helt enkelt ursäkta mej när jag är för dålig på att uppdatera bloggen.

Igår lyckades jag äntligen lösa den där magiska ekvationen, Tid+Inspiration=Pyssel. Jag bestämde mej för att börja jobba på Pandas möbler steg 1 av sängrenoveringen är nu klar - slipning och tvättning. Mina stackars händer visste knappt vart de skulle ta vägen, att slippa pluttiga saker som det här var inte direkt vad de behövde. Jag blev lite förvånad när jag insår att ändarna var silvriga, jag hade fått för mig att sängen var i smide. Hur som helst, ren blev den i alla fall och idag går jag på steg 2 – målning. I fredags åkte jag till Panduro och handlade allt som behövs och den kommande veckan ska ägnas helt åt Pandas nya möbler, jag kan ju inte gärna virka med de här ledsna fingrarna. Men Pandas glädje är dubbel glädje så det ska nog gå bra ändå! ^^

I had some time over yesterday and decided that it was time to start renovating Pandas new bed. I got rid of all the old paint and washed it carefully, it took ages but Panda will be happy. I’ll paint it today and then I’ll get cracking on the comfy part of the bed tomorrow.

11 mars 2009

I helgen var jag och Panda på auktion, vi smög runt och tittade på gamla böcker och tyger och provsatt en hel hög med stolar och fåtöljer. Eftersom alla är lite hemliga på visningarna vågade jag inte fota Panda, vi försökte vara precis lika hemliga som alla andra trots att det är lite svårt när man går runt med en liten panda. Vi hittade inga spännande saker till vårt blivande hem men vi hittade några perfekta pandamöbler som vi bara inte kunde motstå. Med lite flyt och en del hetsigt budgivande från Pandas sida var möblerna våra och vi åkte glatt hemmåt med våra nya fina minimöbler. Vi behöver slipa, måla och skruva lite men sen kommer dom nog vara som nya igen. Jag ser verkligen framemot lite finare väder så att vi kan vara ute och pyssla med dom!

Panda älskar sin nya säng! Den ska slipas ner och målas om och sen ska jag hittar en liten madrass och lite fina sängkläder, mycket spännande! Den fina stolen ska också slipas och målas, rosa och vit tänkte jag. ^^
Den här bänken är verkligen pytteliten, bara 25 cm bred, och nästan för liten för Panda. Men hur skulle jag kunna motstå den? Den åkte med av bara farten och det är jag riktigt glad för, bara titta vilket hantverk! Ändarna är gjutna och det finns inte en skavank på dem, sittpinnarna ska bytas ut men det är ju en enkel match.This weekend I took Panda to an auction and we found some great furniture there, a bed, a chair and a nice but tiny sofa, it’s only 25cm wide. I can’t wait for some better weather so I can go outside and fix them up a little.

8 mars 2009

Veckan har rusat förbi och det är redan söndag igen. Och det betyder – nytt mönster! Veckans amigurumis är Plipp & Plopp, två små rymdkompisar som landat här på jorden för att sprida kärlek och tokerier. Det ska bli väligt spännande att se dessa smårymdisar i en massa olika varianter till sommaren!
Som du ser tycker lilla Sol att deras rymdskepp är väldigt spännande.

Pattern number three is Plipp & Plopp, two tiny aliens who has come to earth to spread love and cuteness. I hope to see a lot of different aliens this summer, all happy and colorful.

1 mars 2009

Dags för avslöjande nummer två, ett av mina absoluta favoritmönster! Sköldpaddorna är så söta och tokiga och jag blir glad bara av att klappa dom lite på skalet. ^^ Dom är lätta att variera, både i storlek och färg, ni har ju fått se många olika typer här på bloggen, stora, små, jättstora och jättesmå. Jag hoppas du kommer tycka lika mycket om det här mönstret som jag!So the next pattern in line is the turtles. This pattern is one of my absolute favorites! The turtles are so happy and I get happy just looking at them. You can easily make different turtles just by changing the color or thickness of the yarn, I’ve shown a lot of different styles here on the blog. I hope you’ll like this pattern just as much as me.

22 februari 2009

På måndag om exakt tolv veckor kommer boken ut och jag har bestämt mig för att visa ett nytt mönster ur boken varje söndag. Det blir tolv mönster på tolv veckor, mycket passande! Först tänkte jag börja med det första mönstret och sen arbeta mig bakåt men sen kom jag fram till att det är bättre att börja med dom som är med på framsidan. Då dröjer det ett litet tag innan det blir riktigt spännande! ^^

Första mönstret ut till allmän beskådan blir därför Djurbebisarna! Det är tre mönster i ett, du får olika ’gurumisar beroende på vilka öron och svansar du väljer.

En liten gris, en pyttemus och, min favorit, minibävern.

Titta in om en vecka för nästa bokmönster!
Fler uppdateringar blir det förstås däremellan! Jag har ett nytt projekt att visa upp, ett som jag hoppas ni uppskattar medan ni väntar på boken! ^^


I will be revealing the patterns from my book every sunday from today 'til the book comes out. This pattern is for three tiny baby animals, a pig, a beaver and a mouse.

2 februari 2009

Idag fick jag ett litet paket, eller... jag och Panda fick ett! Bara det att frimärkena hade choklad på sig gjorde mig alldeles glad. Panda och jag kastade oss över paketet direkt, så klart! När måndagen börjar så här vet man att det kommer bli en riktigt bra vecka!I paketet låg två jättevirknålar! LYCKA! ^^ Jag har letat som en galning efter så här stora nålar och underbara Mahlin skickade dessa. Nu kan jag äntligen påbörja mitt jätte-projekt! Den här veckan är vigd åt ett annat projekt men så fort det är färdigt blir det megavirkning direkt!Mahlin är grym på att skapa fina och personliga kort och det här kunde knappast bli mer rätt. Titta vilken söt liten tokplipp! ^^ Jag älskar knasiga figurer och den här är perfekt, nu måste jag hitta en hedersplats åt mitt kort!Till Pandas stora lycka hade Mahlin gjort ett kort till henne också. Jag har sällan sett Panda så glad! ^^ Mahlin har gjort ett jättefint porträtt av Panda och kortet är rosa med småfluff på, är inte det Pandaaktigt så säg!Titta så glad hon är! Hon sitter faktiskt fortfarande i soffan med sitt kort och ser alldeles salig ut! Tack så jättemycket Mahlin, både Panda och jag blev extremt glada! ^^
I got a really nice gift today from Mahlin. She sent me two gigantic crochet needles and two of her beautiful handmade cards, one for me and one for Panda. Panda loved her card and she’s still sitting in the sofa holding it in bliss.
Related Posts with Thumbnails