Pages

22 mars 2009

Mönsteravslöjande #5 - Flugsvamp

8 kommentarer:
 
Nu till den här veckans monsteravslöjande! Den här lilla saken har ni sett många gånger förrut här på bloggen, flugsvampen som jag brukar göra till babyskallra. Trots att den är en av de enklaste sakerna man kan virka så gillar jag svampen riktigt mycket, det är något med färgerna och prickarna tror jag. Som ni sett innan kan man variera färgerna här i det oändliga och det är extra roligt, ingen svamp blir den andra lik. Om man inte gör likadana förstås... ^^
Pyttesvamp i skogen


Todays pattern is the tiny mushroom, this one makes me really happy. I like how you can make different shrooms every time, just change the colors. And who can resist the dots? ^^

8 kommentarer:

pysselmamman sa...

Man bara väntar på att boken ska släppas.....det känns som en evighet! Svampen är jättegullig!

Linda sa...

ååh, men den måste jag ju lära mig att virka. perfekt till bebisen:-) längtar tills boken kommer

Anonym sa...

Kul, älskar svampen :)

Anonym sa...

hejsan....
Jag bara njuter när jag kikar runt i din blogg.
vad du är DUKTIG....
vad använder du för garn mest när du virkar ???
Jag mejlar dig nu ang en sak.....
kram lolla

Anonym sa...

hittar inte din meil adress
kan du skicka den till mig..
nor@live.se
eller på min bloggsida
kram lolla

Paula sa...

Hej!
Har hittat din sida och den är helt fantastisk! Vilka fina små figurer du virkar. Vill väldans gärna köpa din bok när den kommer ut.
Mvh Paula

Anonym sa...

Tack så mycket för din kommentar Mia! ska försöka kika in här på bloggen ibland!
kram

Karin sa...

Jag älskar flugsvampar! Denna måste jag försöka mig på när boken kommit ut :)

Related Posts with Thumbnails