Pages

26 mars 2009

Mia är...

1 kommentar:
 
Jag har sett en riktigt rolig utmaning, eller kanske uppmaning, på flera bloggar och jag kunde bara inte motstå.
Gör så här: Googla ditt namn plus "är" inom citationstecken. I mitt fall ”Mia är”. Kopiera de fem första träffarna där meningarna innehåller "Mia är...." och lägg upp dem på din blogg.

Låter roligt, eller hur? Jag blev nyfiken på att se vad jag är så google åkte fram direkt.

Resultatet var glatt, roligt och lite oväntat. Efter några upprepningar och referenser till Mama Mia, inte helt otippat, har vi de fem spännande sanningarna här:

Mia är min förebild” – Jag känner mig så smickrad.
mia är leeeeedig” – Hela helgen faktiskt.
mia är en av de pappavänliga barnavårdscentralerna” – Det var här det oväntade kom in.
Mia är glad och nöjd med hur mötet går!” – Mötet med min soffa och en bra film kan inte gå annat än bra.
Mia är mitt i livet” – Jo, det är sant och spännande är det.

Förvånansvärt nog var Mia varken pandamamma eller amigurumivirkare.
Känner du dig osäker på vad du är? Google on!

1 kommentar:

Matilda sa...

Mitt Matilda-googlande känns inte helt stabilt ..

Matilda är inlagd
Matilda är räddad
Matilda är ute och dyker
Matilda är könsstympad
Matilda är glad och gillar barn

Related Posts with Thumbnails