Pages

31 januari 2009

Blommor

7 kommentarer:
 
Min produktivitet har inte direkt legat på topp senaste tiden så nu börjar butiken som säljer mina virkverk här i stan börjar få slut på små kompisar. Igår satte jag mig och virkade lite blommor, jag håller på med ett annat stort projekt nu (som fortfarande är lite hemligt) men hann klämma in några små broscher. Vädret påverkar en nog mer än vad man kan tro, jag har knappt någon energi alls nu och vet att många andra har det likadant. Just nu längtar jag bara till våren och ljuset och därför fick blommorna vara lite färgglada och vårliga.
Visst blir man i alla fall lite gladare. ^^
Here are some spring flowers, they will be turned into brosches as soon as I've bought some more safety pins.

7 kommentarer:

Asksvart sa...

Vilka superfina vackra blommor, sånna skulle jag oxå vilja kunna virka. Men gav upp på de blommönster ja hade :S fatta inget alls :(

Hur var dom ergonomiskavirknålarna?? Har beställt några nu å hoppas dom ska vara bättre att hålla i...

Ha en fortsatt trevlig helg.

Anna sa...

Jäpp, man bli gladare! Både av din blogg och de vackra blommorna och alla färgerna!

Kaja sa...

Jättefina! Jag köpte nya vår-färgade handdukar till badrummet och vårfärgade blomkrukor till köket och blev genast gladare!

Skaparstigen sa...

Fina! Jag gillar ju också glada färger, håller med om att det behövs nu!

Anonym sa...

Finns mönstret till blommorna tillgängligt? :) Tänkte om det är ditt eget (då kanske du inte vill lämna ut det) eller om det är ett mönster som finns på nätet? Guud, vad jag längar till din bok kommer ut :) Svara gärna i min blogg. Varma hälsningar /Ida

Lina sa...

Wow, how cute. =) I vilken affär är det man kan hitta dina små alster?

Ms Blaze sa...

Hejsan, tack för en trevlig blogg. :) Jag sitter i Turkiet och letar efter svenska virkmönster på blommor. Finns det möjlighet att få ta del av mönstret på dessa söta små blommor?
Mvh Tinha

Related Posts with Thumbnails