Pages

23 januari 2009

Nu ute i webbutikerna

7 kommentarer:
 
Om du vill vara säker på att få ett exemplar av boken kan du redan nu bevaka den på bokus och adlibris, då får du direkt reda på när den går att beställa.
Jag är på jakt efter bra virkböcker för att lära mig fler tekniker och maskor och där i virksökningen var helt plötsligt min bok, det är ju tokigt! Jag kan inte riktigt förstå att jag har skrivit en virkbok, det kommer nog ta ett bra tag innan det känns som att det är på riktigt, nu är det bara som en dröm. En väldigt, väldigt bra dröm dock och inte en sån som jag drömde i natt om monster som åt lever och en liten bit av en mjälte. ^^

7 kommentarer:

Anonym sa...

nämen tokeri eller inte.. klart vi ska fixa det.. =) Det handlar ju inte om nån astronomisk summa direlkt (kanske är värsta kassa virknålsmärket hihi.. ) Släng över en adress till mahlin.andersson [at] gmail . com .. Nu! BASTA! (jag vill inte chansa och skicka till alla 3 med ditt namn i din stad =) )

m sa...

Nu har jag lagt in en bevakning på din bok. Den ser jättekul ut. Själv har jag precis beställt "101 stiches to chrochet" därifrån för att få lite samlade tips på mönstervirkning när inspirationen tryter. Hälsa Panda!

Anonym sa...

Tack för tipset! Nu har jag lagt den på bevakning, LÄNGTAR! :D
Väldigt bra och överkomligt pris på den! Kanske ska köpa en extra att ge bort i present också sen när den kommit ut. :P
Kram Kicki

Pärlugglan sa...

Jag har lagt boken på bevakning, måste ha den! :)

Anonym sa...

Boken står under bevakning. Har redan gjort en katalogpost, med länk till din hemsida!

Strumpan sa...

Hej där. Även jag har lagt in en bevakning på boken. Men när kommer den ut?

Bea sa...

Jag längtar så efter din bok!!!

Related Posts with Thumbnails