Pages

2 februari 2009

Ett lyxigt paket

7 kommentarer:
 
Idag fick jag ett litet paket, eller... jag och Panda fick ett! Bara det att frimärkena hade choklad på sig gjorde mig alldeles glad. Panda och jag kastade oss över paketet direkt, så klart! När måndagen börjar så här vet man att det kommer bli en riktigt bra vecka!I paketet låg två jättevirknålar! LYCKA! ^^ Jag har letat som en galning efter så här stora nålar och underbara Mahlin skickade dessa. Nu kan jag äntligen påbörja mitt jätte-projekt! Den här veckan är vigd åt ett annat projekt men så fort det är färdigt blir det megavirkning direkt!Mahlin är grym på att skapa fina och personliga kort och det här kunde knappast bli mer rätt. Titta vilken söt liten tokplipp! ^^ Jag älskar knasiga figurer och den här är perfekt, nu måste jag hitta en hedersplats åt mitt kort!Till Pandas stora lycka hade Mahlin gjort ett kort till henne också. Jag har sällan sett Panda så glad! ^^ Mahlin har gjort ett jättefint porträtt av Panda och kortet är rosa med småfluff på, är inte det Pandaaktigt så säg!Titta så glad hon är! Hon sitter faktiskt fortfarande i soffan med sitt kort och ser alldeles salig ut! Tack så jättemycket Mahlin, både Panda och jag blev extremt glada! ^^
I got a really nice gift today from Mahlin. She sent me two gigantic crochet needles and two of her beautiful handmade cards, one for me and one for Panda. Panda loved her card and she’s still sitting in the sofa holding it in bliss.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej!
Jag är en av alla dem som följer "de virkades äventyr" om dagarna och passar på att hiva in en s.k utmärkelse i min blogg till dig och har även länkat till din blogg därifrån. Hoppas det är ok!

//camilla

RobinEmilie sa...

Ojoj, själv köpte jag en virknål idag (4,5 mm) som jag tyckte var enorm, men den är ju ingenting jämfört med dina nya!

Ska bli spännande att se vad du ska skapa med dem :P

KRAM

Anonym sa...

oj.. kom det inte förrän idag.. oj oj. =) tur ATT det kom fram ordentligt. JAg är glad att du blev glad och ännu gladare att söta panda blev glad =)Så söööt! JAg är nyfiken i en strut på hemliga projekt och sedan vad det blir med stornålarnA! Väntar med spänning.

Helena sa...

Jösses vilka giganter! Ska du hyra in några starka karlar som ska hjälpa dig att veva runt dem:) Ska bli spännande att se vad du ska göra för gigant!

Linnea sa...

Hej spännande att se var det hemliga projektet är :]

Pärlugglan sa...

Vilka virknålar! :O Köpte själv en virknål på 9 mm häromdagen. Inte för att jag vet vad jag skall virka, men den kunde vara bra att ha ;). Fast den är ju underutvecklad i jämförelse med dessa mastodonter :).

Jag vill ge dig en utmaning, kolla på min webbsida så får du veta mer.

Hälsa Panda!

Sussi sa...

Hahaha! Du och Panda är roliga =). Vilken kul blogg!

Related Posts with Thumbnails