Pages

12 januari 2011

Nu drar det igång!

41 kommentarer:
 
Idag fick jag glada besked från förlaget och jag kan äntligen ge dej svar på dina frågor, riktigt trevliga sådana. Min tredje bok, Virka glada amigurumis, släpps den 5 maj! En hel månad tidigare än vad jag trodde och jag hoppas att du är lika glad som jag för det. ^^

Undertiteln kommer inte vara samma som på förra boken,
detta är alltså inte den slutliga framsidan. :)

Det betyder att det är hög tid att dra igång mönsteravslöjandena! Jag kommer visa ett projekt varje söndag i 11 veckor med start redan nu till helgen. Det första avslöjandet är alltså den 16 januari och det sista den 27 mars.

I början av mars kommer jag också börja ta förbeställningar på boken så om du vill säkra ett signerat ex till releasedagen är det bara att hålla ögonen efter det.

Det ska bli roligt att få visa vad jag jobbat så hårt med sen förra sommaren! Jag håller tummarna för att du ska bli nöjd med de små kompisarna!

Några viktiga datum:
3/3 - Dags att förbeställa boken
4/4 - Sista dagen att förbeställa
5/5 - Boken släpps

My third amigurumi book will be released on may five and I'll start posting pics from it this weekend. I will post pictures of a new project from the book every sunday for 11 weeks (as that is the number of patterns in the book). ^^ Check back if you're curious!

41 kommentarer:

Camilla sa...

Ser toppen ut! L'ngtar!

maja sa...

Åh! vad roligt, jag ska i alla fall beställa den sedan när det blir dags, har ju de två andra som jag tycker så mycket om :)

Joanna sa...

ÄNTLIGEN!!!!!! längtar som bara den :)

Maria sa...

Grattis! Så roligt att din bok är på gång! Du gör så fina och läckra figurer!

Cecilia sa...

Åh vad kul! Tycker figurerna på omslaget ser riktigt roliga och festliga ut!

4U2 sa...

Såg någonstans att man kunde köpa den redan? GRATTIS säger jag till dig!

Uzaan sa...

Åå vad kul. Jag längtar!

Hedvig sa...

Åh vad spännande! :)

Hanna sa...

Jaaaaaaaaa! En liten pandis!

Sara sa...

Ser redan på framsidan att den är lika fin som de andra böckerna!

myzpyz sa...

åh va kul :)
kommer såklart förbeställa denna!
kraMyz

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Vad KUL! Grattis :)

Fanniezzz sa...

Ååå jag längtar tills jag får boken i min hand! Jag älskar dina böcker! :D

Linn sa...

Nej men åh, va kul! :D Och vad ser jag? EN NOSHÖRNING! ^^

Petra sa...

underbart <3

Nittiåttan sa...

Kul!!! Har de två tidigare,kommer såklart skaffa den här med:)

Julia sa...

Åh så roligt att den blir släppt tidigare! :D Och framsidan till boken är ju bara för söt och det är en panda där :D

Linnéa sa...

Woho! Åh, vad skoj det ska bli :D
Tycker det 'r riktigt spännande när du lägger upp vad det ska bli för amigurumisar :)

Viola Rylander sa...

OOH helt underbart, får köpa den till bebisen som kommer i april ;) så den lille får sig några nya nallar =)

Petronella sa...

Åh, äntligen! Vilket roligt besked. Måste förbeställa när det blir dags!

Pia sa...

Det är nästan som en graviditet, vet att nåt ska komma och man längtar tills den blir klar. Pandan kommer jag absolut göra först, har en pandatokig tjej så det står överst på listan. Längtar =O)

Kicki sa...

Jippi!!! En sån ska jag ha! :)

Millasew sa...

Ska bli spännande att se vad det är för filurer som döljer sig innanför pärmarna på denna bok!!! De två första står redan hemma i pysselhyllan!

KattQarina; sa...

GRATTIS! Ser med spänning fram mot en ny bok:-)

Nora sa...

Jag kan knappt vänta tills det att boken släpps!

Emmy sa...

Grattis! Vill ha den nuu!!!
Är redan förälskad i figurerna på framsidan!:D
Kram Emmy

P.s har en blogg http://emmyochcattisvirkar.blogspot.com/ kolla gärna in den d.s

Maja sa...

Men vad kul! Måste absolut beställa en! :D
Kan man besälla direkt av dig?
Kram
maja

m sa...

Så fin den ser ut!

Rumpetuss sa...

HÄRLIGT!!! Längtar till boksläppet, ska bli såååå roligt!! Kram

Anonym sa...

Jippi! Du gör underbara böcker med mycket inspiration och underbara skapelser. Jag har dina båda andra böcker, så klart att jag nåste ha denna också!

Malin sa...

Härligt! Ser lovande ut!!

Kattis sa...

Åh vad roligt =) längtar

Emma sa...

Åh va spännande! Får hålla utkik så man kan få ett signerat exemplar, det hade varit guld ^^

Mia O sa...

Det ska bli spännande att få se din nya bok! :)

Mia sa...

Tack för alla fina kommentarer! Vad rolig att det inte bara är jag som är så laddad! :) Jag sitter nu och skriver på det första mönsteravslöjandet och det ska bli roligt att höra vad du tycker! Vi ses imorrn!

Bitte sa...

Hurra va roligt! :D

Rebecca sa...

Neeeeej, varför måste du stoppa en flodhäst på omslaget??? nu måste jag ju köpa boken. (jag har medvetet inte kikat i din andra bok än för jag är för fattig för att handla virkböcker;-))

webmosterhelene sa...

Som jag längtar efter denna bok!! Underbart!!

Annika sa...

Den ska jag ha :) Jag kommer säkert få denna bok till julklapp i år :D Då jag har fått de andra också :)

Kolan sa...

ÅH, vad mysigt.
Jag har också en virkblogg, vill du kolla?
http://madebykolan.blogspot.com/

Unknown sa...

hej
jag har börjat att göra amigurumi efter en av dina böcker och jag är frälst. vill göra fler och fler.

Related Posts with Thumbnails