Pages

25 maj 2010

Besök i Stockholm

7 kommentarer:
 
Vilken vecka det har varit! Jag har varit helt slut och tänker skylla det enbart på utlottningen. :D Eller också vädret, det verkar som att det aldrig tänker bli sommar här i Skåne. Men till helgen fyller jag år och då ska vi minsann grilla, vare sej vädret är på vår sida eller ej!

Det har inte hänt så mycket bloggintressant sista tiden så jag belönade mej med lite paus och har mest försökt vila. Men nu händer det grejer igen så nu är det dags att skaka liv i den här gamla geten igen, bloggen alltså - inte mej... :)

Nästa lördag, den 5/6, anordnar Science fiction bokhandeln en japansk dag och jag och några av mina amigurumikompisar kommer vara med. Vi, mest jag då, signerar böcker och pratar virkning medan 'gurumisarna visar upp sej. Du kan läsa mer om vad som händer under J-Fidagen här på sf-bokhandelns hemsida. Signeringen börjar 16.30 och om du har vägarna förbi tycker jag absolut att du ska komma in och säga hej!

7 kommentarer:

Petra sa...

När skickar du ut boken? (om man har förhandsbokat den) LÄNGTAR.

Mia sa...

Böckerna har kommit till förlaget och nu väntar jag bara på att beställningen ska dyka upp här hos mej. Så fort den gör det skickar jag böckerna på en gång! :)
Jag längtar också! :D

Petra sa...

Okej spännande. för den finns ju redan hos adlibris :/ vill ha nu :)

Mia stickar sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får fint väder då!

Linn sa...

Åh, va roligt! Äntligen en ska med dig här i stockholm! Jag ska absolut försöka komma förbi och säga hej, det ska bli så roligt att träffa dig! <3
Jag längtar också jättemycket tills boken kommer ut, det ska bli så kul! Grattis, förresten!
och, just det: Kommer Panda vara med? ;)

Kram

Haakmeisje sa...

Grattis! Både med boken och födelsedagen. A.

Charlotte sa...

Hittade inget om tiden för boksigneringen, när är den? :)

Related Posts with Thumbnails