Pages

27 maj 2010

Böcker på väg

39 kommentarer:
 
Efter flera timmars signerande, adresskrivande och frimärksklistrande lyckades jag med stor hjälp av syster och sambo få iväg böckerna. Fem kassar fulla med glada amigurumiböcker lämpades av på posten och förhoppningsvis når de flesta av dom sina ägare redan i morgon. Nu börjar den nervösa väntan på att få höra vad som tycks om dom, jag kan inte annat än hålla tummarna och dricka min varma choklad till dess. :)


I morgon drar jag vinnaren av nästa stora paket så håll utkik då, det blir sån där rafflande spänning igen! :D

39 kommentarer:

Evfa/Nystverket sa...

Oh vad kul, hoppas den kommer imorgon!
//Evfa

Camillas virkhörna sa...

Kommer stå vid brevlådan och vänta när posten kommer i morgon:)

Erika sa...

Förväntan är stor. Hoppas posten är kvick i svängarna, vill ha den NU!

Häls. Erika

Hulda sa...

Så spännande :-) Det kasnke ligger en bok i lådan imorgon när jag kommer hem från jobbet :-D vilket trevligt avslut på veckan.

Uzaan sa...

Ååååh vad spännande!! Hoppas den kommer imorgon. Är ju ledig hela helgen o kan virka. =)

Linda sa...

Åh, vad roligt att boken snart dyker upp! Perfekt till flytten till nya lägenheten, då kan jag virka dina sötnosar och dekorera hela stället med dem :) Och så får jag hålla tummarna för att jag blir den lyckliga vinnaren av det stora priset :)
Många kramar!

Petra sa...

ÅÅÅÅ vad roligt :)
Kramar

Susanne sa...

Fick din bok i lådan idag (från Adlibris). Jag har virkat mycket genom åren, men aldrig amigurumis, så imorgon bär det av till handarbetsaffären.

Kanske syns vi i bokhandeln nästa vecka.

Linn sa...

Näjmen, oj, så mycket böcker!
Jag längtar som en get (:D) nu, efter din bok!
Jag skickade iväg pengarna igår, förresten!
Förresten, superspännande med utlottningen! :)

Kram

Sara T sa...

ååå så spännande. Då kanske jag får den när jag kommer hem från jobbet idag! :)

Eva-Marie sa...

Jag längtar efter dem, har gjort alla intressanta mönster jag hittat på internet, så nu får jag nya idéer, jippi!

Sofia sa...

ååh vad jag längtar :) iiiih

Med fingrarna i (j)orden sa...

Typiskt att jag missar din releasefest. Är i Norrköping. Men önskar dig lycka till!
Eva

Pia sa...

JAG HAR FÅTT BOKEN, julafton.
Kommer att ha ont i mina leder i morgon för jag kommer virka hela resterande dag. Uppehåll bara när naturen tränger på
FIN-FIN bok Mia =O)

Anonym sa...

Tjooohoooooo!!!! Jag fick min bok idag!! Den är såååååå fin!! Ska börja virka en Ogliosaurus Plex med det samma!!! Såååå, sååå fina mönster, boken känns så himla glad!!!

Visste inte att du hade en utlottning till, synd - den hade jag velat vara med på...

Anonym sa...

Fick min idag :)))
Det var med stor förtjusning som jag och barnen bläddrade igenom den. Barnen vill att jag virkar alla figurer så nu blir det till att vara flitig.

//Malin

Unknown sa...

Fick min idag :)))
Det var med stor förtjusning som jag och barnen bläddrade igenom den. Barnen vill att jag virkar alla figurer så nu blir det till att vara flitig.

//Malin

Maria sa...

Jag fick min bok i lådan för en liten stund sen så just nu springer jag omkring med ett jätteleende =) Efter en snabb genombläddring kan jag bara konstatera att det känns som att den här till och med är bättre än din första. Jag vill virka alla figurer och det kommer att vara svårt att välja vilken jag ska börja med. Nu vill jag spendera helgen med att sitta gömd i min lägenhet och virka tills fingrar och ögon blöder.
Stort tack och jag hoppas att du får en riktigt bra helg för det tänker jag ha =)
Kram på dig
/Maria

Anonym sa...

Tjoho vilket roligt paket som kom med posten idag! Nu är problemet bara vilken jag ska börja med =) Stina

Linnea sa...

ÄNTLIGEN!! Pappa kom in med posten med ett stort vitt vadderat kuvert, som innehöll din otroligt fina bok med hälsning till mig o kaninerna, plus ett par extrasaker! TACK! Men oj, vad ska jag nu göra? Har ju sista tentorna på terminen på tisdag o torsdag nästa vecka, så jag får nog gömma undan din bok tills det är avklarat, sen får jag gräva ner mig och använda alla fina garner som jag köpt på mig för att virka sötnosar av!

Erika sa...

Jag har fått hem boken! Så underbar!

(Säger jag innan jag ens öppnat den) *ler*

Häls. Erika

Anna sa...

Har just börjat med Flamsingo :-D
Ser fram emot det färdiga resultatet, tack snälla Mia för dina fina mönster. / Anna

Joanna sa...

JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! fick ÄNTLIGEN hem den (28 maj) som jag längtat. synd bara att man inte är bläckfisk och kan virka 4 gurumis samtidigt . ha ha ha ha ha. Och du Mia, boken är fantastisk. fenomenal. du kan lika gärna sätta igång med bok 3 hi hi hi.
/ Joanna B.

Anonym sa...

Fick boken idag. Tack så jättemycket! Jag älskar den!! :D

Vindling sa...

Idag väntade boken på mig när jag kom hem. En härlig avslutning på en jobbig vecka. Hade tänkt att det skulle vara en födelsedagspresent till mig själv, men det är över en vecka kvar tills jag fyller år så det får bli en belöning istället. Belöning för att jag slitit som ett djur på jobbet den här veckan.

Rumpetuss sa...

Jippie!!! Jag har fått nya boken!! Vill slänga mig på virknålarna och börja direkt!! Tack snälla!! Kram Rumpetuss

Anonym sa...

Nya boken låg och väntade här hemma när jag kom hem idag! Vilken lycka!! Vill göra något direkt, men ska först avsluta projektet jag håller på med, en kanin ur bok nummer 1 =) Tack för två mycket fina böcker!

Catrine

Petra sa...

Idag kom boken :) underbart;) älskar den. och håller tummarna för att du orkar med en tredje :)
Kramar Petrisen

Evfa/Nystverket sa...

Jippie, boken har kommit. Nu gäller det bara att få lite tid över att virka...
//Evfa

Gunilla sa...

Tack för en jättefin bok! Kommer nu att virka så att fingrarna glöder. //Gunilla

Haakmeisje sa...

Den långa väntan är snart över!!!Kul, A.

Karolin sa...

Jag har fått min. Älskar't!

bitte71 sa...

Jag har fåt min bok idag!!!!!!!!!!! *svimmar av lycka* ÄLSkar Den!!!!

Viola Rylander sa...

Jag har fått min, inspekterat alla mönster och bestämt mig att göra ett litet ben till min lilla kisse =)

Klara sa...

Har fått boken, den är jättefin!!!

maja sa...

hade fått min bok i fredags men då var jag inte hemma, i går öpppnade jag brevet, har snart gjort apan ur den :) :)

Helena sa...

Jippi! Äntligen! Ska snart börja virka på en apa!/Helena

Malin sa...

Boken har kommit fram och det första jag försöker mig på är lilla Oglisaurus Plex! (sonen älskar dinosaurier)
tack ännu en gång!
Varma hälsningar från Malin i Ljungskile

Kicki sa...

blev jätteglad när boken äntligen kom! vet inte riktigt vart jag ska börja, men det lutar lite åt dinosaurisen, den är sååå söt! :)
Kram Kicki

Related Posts with Thumbnails