Pages

8 maj 2010

En vinstchans till

16 kommentarer:
 
Hej och hå vad många som vill vara med och tävla! Det har tagit halva kvällen att läsa igenom alla glada kommentarer och snacka om peppande läsning! Nästa gång jag har en dålig dag ska titta igenom dom igen, det finns inte en chans att man kan vara nere när man har världens raraste bloggkompisar! :)

Jag var inte beredd på att så många var sugna på att vinna och nu känns bara ett pris lite futtigt. För att pigga upp utlottningen lite extra slänger jag in 5 stycken andrapriser som avslöjas den 17:de. Oh, vad spännande!

En liten bonusutlottning blir det till på köpet. Jag har faktiskt ett precis likadant paket till och det kommer lottas ut bland alla er som förbokar bok nummer 2. Det går fortfarande jättebra att boka den om du är sugen och du är med i utlottningen om du bokar och betalar före den 27 maj. Det betyder att du som redan betalt boken automatiskt är med och du får så klart vara med i båda tävlingarna om du vill det. Läs mer här om du är sugen på att köpa bok nummer 2.

Lycka till!

16 kommentarer:

Petra sa...

Super med 2 vinstchanser :)
Kramar Petrisen (petrisenvirkar.blogspot.com)

Pia sa...

Oh, då har jag två vinstchanser. Gött som vi säger här =o)

myzpyz sa...

yey! jag längtar så efter min bok.
dessutom kunde jag visst länka *stolt*
kraMyz

svartanova sa...

Åh, vad roligt att få en extra chans. Jag längtar efter din bok, så charmigt att kunna förboka direkt från dig!

:)

Aurora sa...

Kult med en extra sjanse! :D
Håper jeg vinner! :3

Linn sa...

Åh, nu MÅSTE jag förboka boken alltså! ^^
Då har jag typ tre lotter, för jag har skrivit på min blogg om utlottningen, jag har kommenterat och jag ska alldeles snart förboka boken! ^^

//Linn

Klara sa...

Gud va bra! Du är bäst Mia! Nu har jag två chanser att vinna...

Ing-Marie i Säter sa...

Oh vad du hittar på spännande saker för oss.

Sofia sa...

Toppen! Ja, då håller man tummarna så det knakar om det!:D

Camillha sa...

Hej! Vilken chans!
Jag vill gärna vara med och tävla!
Jag länkar i min blogg.
Tack för din inspirerande blogg!

Anonym sa...

Ååh, vilken supervinst! Hoppas att jag vinner! :D

Jenny sa...

Jippi!
Jag som köpte boken för 1,5 månad sen :)
Hoppas att jag vinner :)
Tack för all inspiration!

Julia sa...

Toppen, Mia! Du är bäst <3 Avgudar dig och dina små gurumisar, men förstår inte ett skvatt hur man ska göra :( Du kan inte åka till Jönköping och ha någon workshop eller så? Lycka till!
PS.Jag har länkat på min blogg www.juliabronx.blogg.se ;)

Julia sa...

Toppen, Mia! Du är bäst <3 Avgudar dig och dina små gurumisar, men förstår inte ett skvatt hur man ska göra :( Du kan inte åka till Jönköping och ha någon workshop eller så? Lycka till!
PS.Jag har länkat på min blogg www.juliabronx.blogg.se ;)

Julia sa...

Toppen, Mia! Du är bäst <3 Avgudar dig och dina små gurumisar, men förstår inte ett skvatt hur man ska göra :( Du kan inte åka till Jönköping och ha någon workshop eller så? Lycka till!
PS.Jag har länkat på min blogg www.juliabronx.blogg.se ;)

Åse sa...

Vilken chans att vinna fina saker!!Är verkligen nyfiken på din nya bok oxå!! Länkar givetvis på min blogg till tävligen.
magnoliaknoppen.blogg.se

Related Posts with Thumbnails