Pages

28 maj 2010

En facebook-grupp och en vinnare

12 kommentarer:
 
Waaaah, lång dag idag och den är inte slut än. Nu ska vi se... ja, jag skyltade inför releasefesten på Akademibokhandeln. Det ser trevligt ut och jag hoppas att det dyker upp några glada virkare som vill fira med mej och Panda. Lite nervös är jag allt måste jag erkänna, tänk om det slutar med att vi står där själva och får skåla med varandra. Och Panda som inte ens kan hålla i ett glas. :)

Men färgglatt är det i alla fall.


Just det, rara Bitte har startat en Facebook-grupp för dom som gillar mina små kompisar. Den kan du gå med i om du vill! :) Klicka här så kommer du raka vägen till den.

Och sist men inte minst, vinnaren bland dom som förbeställde nya boken är dragen. Min arm är fortfarande trött efter alla bokutskick så jag fuskade och använde en sån där nummergenerator. Blä, jag skäms! Men jag tänker skylla på att jag är utsliten och du får diskutera det här med Panda om du har några åsikter, det var hennes idé. :D Jag matade helt enkelt in beställningsnummerna och här är vinnaren:

Grattis till dej, Sofia M!
Ett hurra-mail har skickats! :)


Och nu... klockan 22:45... är det dags att baka kaffetårta till morgondagens kalas. Åh! <-- minisuck Jag är trött. -_-

12 kommentarer:

mosteringalisa sa...

Hej Mia!
Fick min bok idag,spännade..
Lycka till på releasefesten.

Maggan

Sofia sa...

Är det jag Sofia M eller är det någon annan som heter samma sak?:D

Ing-Marie i Säter sa...

Jag tyckte förra boken var bra men en här var jättebra. Jag gillae figurerna skarpt och går nog me i facebookgruppen....

SUADDA sa...

Min bok kom i går. Åh! Vad mycket fina saker att göra! Jättefin bok!!

Anna-Karin sa...

Tack så jättemycket för boken! Ursöta figurer:-)

Koneko sa...

Grattis till vinnaren! Har redan bläddrat en hel del i min bok som kom igår :)

Stort lycka till på release-festen!

kram

Anonym sa...

Naaah! Avundsjuk på Sofia M!! XD Men grattis!

Linn sa...

Grattis, grattis, grattis! :D

Haakmeisje sa...

Hurra, boken kom idag. Jag är imponerad och barnen överförtjusta dom har beställt ett hundben, en hund och två flickor...Det blir mycket att göra. Synd att vi inte kan komma till releasfesten, hoppas du och Panda hade kul!A.

Jessie sa...

TACK för boken! Fick den idag och den är så fin! Ska bli så kul att börja testa!

Anonym sa...

Boken är jättebra! Jag har redan virkat några figurer från den!

Jag och min kompis kommer på releasefesten!

Landsvagsungar sa...

Åhhh Vad kul med en ny bok, har läst och virkat ur den förra!! Så inspirerande!

Related Posts with Thumbnails