Pages

11 maj 2010

Hela paketet och ett par mysko 'gurumidelar

15 kommentarer:
 
Idag fick jag en låda med posten innehållandes det sista till amigurumi- paketet, 8 nystan Drops Eskimo som Cinas Garn sponsrat med. Hurra för det! 4 nystan, 2 rosa och antingen 2 vita eller 2 beiga läggs till i paketen. Till på köpet letade jag igenom mitt lager och plockade fram två nystan av mitt absoluta favoritgarn när det kommer till att virka hår -Stardust XL. Just den här färgen är supersnygg, jag använde den till både den stora och den lilla harajukuflickan.


Så här ser alltså det färdiga paketet ut, allt är packat i små praktiska påsar och de nya snygga virknålarna är redo att slitas upp och användas. :)


Om du inte redan är med och tävlar så kan du göra det genom att kommentera inlägget Utlottning, kommentarerna till det här räknas alltså inte. Hoppas att det känns som två braiga paket, lycka till allesammans!

Och nu, slut på utlottningssnacket - vidare till amigurumisarna! Jag håller på med en spännande figur just nu och blir förhoppningsvis klar med den ikväll, den har faktiskt legat i garderoben i flera månader (eller mer än 1 år?) och längtar ordentligt efter att bli färdig. Här kommer en liten tjuvtitt på ett par av delarna som ska monteras på härnäst. Ooooh, spännande! :D

15 kommentarer:

Petra sa...

ÅÅÅÅ vad spännande :) Mer roligt som man har chans att vinna :) skoj skoj :)

Kram Petrisen (petrisenvirkar.blogspot.com)

Linn sa...

Åh, va kul!
Jag som behöver garnhår, va bra! ^^
Jag måste säga att du e otroligt snäll som lottar ut domhär sakerna! ^^

Kram
Linn

Helena sa...

Jättefina paket!

Vad kan det vara som ska monteras, ser ut som ett par pandaöron?

Susanna sa...

Guu vilket härligt paket du satt ihop! jag sitter här och håller tummarna!

sofia sa...

ååh spännande med nya figurer :)

Vero sa...

Spännande. Tycker om att gå in och läsa på din sida. Jag kan inte virka alls, eller rättare sagt, har ju inte provat heller. Hehe...

Men jag gillar att kika på allt du hittar på.

Kicki sa...

Åhh va kul med små figurer...det kliar ju i fingrarna av skaparlust. Så nu håller jag tummarna och hoppas på god tur =)

sara - Glitterögon sa...

Ser riktigt spännande ut - en stor amis verkar det bli.

Aurora sa...

Åå Så mange fine garn! :D
Gleder meg til å se hvem det er du hekler!

Ing-Marie i Säter sa...

oh vad det är spännande med utlottnigar. specielt med så fina som du har. Öronen ser ut som Musse Piggöron eller Mimmi.......
Undrar vad det blir när det är klart.

Hillevi sa...

Åh, vad du läskar oss! :-D

emilia sa...

skrev egentligen en annan kommentar men den kom inte med på ngt sätt.

jippie! mera saker till vinnaren ( som förhoppningsvis är jag ) hehe, hoppas att gurumin blir en panda för det är min gissning

Klara sa...

Åååååååh, vad bra, har länge letat efter ett sånt garn du använder till hår, och nu har jag chansen att få ett sånt!

Anonym sa...

Åh...vilket superpaket. Vill gärna vara med i utlottningen.


anna.lindfors@telia.com

Anonym sa...

åhh, har precis upptäckt "gurumisar". Superkul. Har införskaffat din första bok. Så detta paketet skulle passa superduperfint.

ginas_1968@yahoo.se

Related Posts with Thumbnails