Pages

26 maj 2010

Välkommen på releasefest!

12 kommentarer:
 
Tisdagen den 1 juni blir det releasefest på Akademibokhandeln här i Helsingborg och du är bjuden! Jag och Panda finns på plats tillsammans med amigurumisarna från nya boken och du kan mingla runt med oss medan du festar på läsk, vin och snacks. På plats kan du också tävla om finfina priser och köpa boken om du vill det.

Jag hoppas att du vill komma och fira med oss!

Var: Akademibokhandeln på Järnvägsgatan 3 i Helsingborg
När: 1/6, klockan 18.00 - 19.00
Hur: Glatt, virkigt och mumsigt

12 kommentarer:

Linn sa...

Låter kul. :)
Kan tyvärr inte närvara, men jag kommer när du är i Stockholm. <3

Kram

Erika sa...

Synd att det är så långt att åka... Är ju en bit från Hälsingland...
Men tror att dagen blir fin, med många besökare.. Är en besökare i tanken *ler*

Häls. Erika

m sa...

Men jag har tur som jobbar i Helsingborg nu! Jag kommer!

m sa...

Och tackar så klart för inbjudan! :-)

Pia sa...

Skulle vilja vara lite närmare Helsinborg nästa vecka, kan ej komma =(
Men jag räknar ned var dag nu tills jag kommer att ha din nya bok i handen, det blir lilla julafton för mig. Kommer stänga in mig hela dagen och läsa och virka =O)

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Men attans att det inte är nu i helgen för då ska jag nämligen besöka Helsingborg för allra första gången (skamligt att jag inte varit där tidigare men tanke på hur nära jag egentligen bor).

Hursomhelst hoppas jag att det blir en trevlig liten fest :)

Sus sa...

Vad kul! Jag kommer absolut. Grattis till boken, den ser så fin ut.

Bitte sa...

Jag har gjort en fangrupp för de som har Facebook, "Vi som gillar Mia Bengtssons amigurumi!" Välkomna med! Jag skulle förresten också gärna delta i releasefesten, men jag är inte i Sthlm. :(

Gilla Yoga sa...

Grattis, tyvärr kan jag inte komma, men jag har redan förbokat ett ex via adlibris.se

Malin sa...

Va roligt, jag kommer dit istället för till Bishop :) Ha det bra. Kram Malin

Hanna sa...

Åhh vad kul! Jag hoppas att jag jag komma. 90 procents chans...^^

Elin sa...

Boken är härlig! har inte hunnit börja med något projekt ännu, men det är på kommande! Jag har länkat dig i min blogg!

Related Posts with Thumbnails