Pages

6 maj 2010

5 kommentarer:
 
Igår tog jag tåget till Mölndal för att göra ett studiebesök hos Marks & Kattens. Snacka om garndröm - där fanns verkligen allt och lite till, jag var i himlen! Jag fick en hel hög med nystan med mej hem och i helgen ska jag provvirka och bara njuta, det kommer gå åt mycket te och en massa bra tv-serier. Det blir nog en riktigt bra helg tror jag! :)

Ooooh, vilken dröm!



Och en liten påminnelse: om du har förbokat bok nummer 2 är det dags att föra över pengarna nu, jag lägger ordern på måndag och behöver veta hur många böcker som ska beställas.

Titta in imorgon igen, då drar utlottningen igång! Jag utlovar finfina prylar och rafflande spänning! :)

5 kommentarer:

Petra sa...

Spännande :) hoppas man får se flera av dina kommande projekt här på bloggen. Kram Petrisen

maja sa...

Hoppas mina pengar till boken har kommit in,

Anonym sa...

Jag har redan satt in pengarna till boken. Hoppas dom gått in.

Mvh
Jenny

Paulina sa...

åh! hör av dig nästa gång du är i Mölndal, jag bor ju här!

kram

Anonym sa...

madebyyou.se
Är också en bra sida har gratis mönster & är svenskt..
mvh
christin

Related Posts with Thumbnails