Pages

4 april 2009

Pandas rosa sängkläder

4 kommentarer:
 
Igår blev jag äntligen klar med sängkläderna till Pandas säng! Panda stod bredvid skrivbordet medan jag höll på och peppade (eller tjatade på) mej ända till slutet och så fort lakan och påslakan var strukna bäddade hon själv sängen.
"Under, över ut och in. Bädda fina sängen min.” sjöng hon glatt medan hon höll. Undrar om hon tagit sej an min säng med samma glädje...

Efter bäddningen var det dags att provligga. Det var lite nervöst för mej, tänk om hon inte var nöjd, då hade jag fått sy om allt igen. Turligt nog är pandor väldigt lätta att göra glada när det kommer till just bekvämlighet, hon har ju ändå sovit i en bokhylla hela den här tiden. Hon sjönk glatt ner i sängen, bullade in sej i täcket och somnade efter ungefär tre sekunder. Jag tror att hon kommer ha det bra där i sängen.

Sov gott!

4 kommentarer:

Med fingrarna i (j)orden sa...

Ursött! En perfekt Panda-säng!
Hälsn Eva

Rebecca sa...

Undrar om Panda inte skulle behöva en liten sov-mask? så hon kan sova fastän det är ljust ute..

Catalina Alvarez sa...

OH the panda is ready to sleep!!!
Adorable.
Cata

vintageretroprinsessa sa...

Nä men såååå sött :)
Vart har du hittat den lilla sängen :)
Nu blir jag ju nästan sugen på enliten panda själv :)


kram kram

Related Posts with Thumbnails