Pages

27 april 2009

Och vinnaren är...

7 kommentarer:
 
Det blev en herrans massa lotter och en hel del klippande men till slut fick jag äntligen till en fin liten dragning... och vinnaren av nåldynan är...Grattis till dej!

Ni som inte vann behöver inte misströsta, det är snart dags för en ny tävling! Priset är spikat, ni kan nog gissa vad det är, men jag har inte bestämt riktigt vilken tävlingsform jag ska använda mej av. Det får bli något klurigt, en virtuell tipsrunda kanske? Eller varför inte teckningstävling, det ser man inte ofta. ^^ Förslag på roliga och kreativa tävlingar mottages gärna!

7 kommentarer:

Carolina sa...

Teckningstävling skulle ju kunna vara lite kul. Eller tipsrunda där man ska besöka/leta efter svar på andras sidor/bloggar. Annars är ju slogantävling också kul.

Rebecca sa...

En virtuell tipsrunde-rebus?
om du vill ha hjälp är det bara att mejla:-)

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen!

Får hålla ögonen öppna efter nästa och hoppas på mer tur då :)

Teckningstävling låter jätteskoj! Är en riktig (självutnämnd!?) Paint-guru, så det skulle vara kul!

/F

☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Jag har inte nåt bra förslag just nu... men jag återkommer om jag kommer på nåt ;)

Nu får jag väl virka mig en nåldyna själv, kommer inte bli lika fin, men jag måste ha en =)

stora lilla j sa...

grattis till vinnaren! jag gillar teckningstävling jag ;-)

evamar - tävlingsblogg sa...

SOS. Ge oss med tummen mitt i handen en chans att vinna nåt fint också. Jag kan inte virka, sy, sticka eller RITA. Det har nåt samband, tror jag.

Tipsrunda vore suveränt... Eller slogan... Eller vad som helst som passar oss som bara kan beundra vad andra kan göra med sina händer med korrekt placerade tummar!

Emilia sa...

Jag tycker att en tecningstävlig kan vara kul. Annars kan du ta en gåta som man ska lösa och den som är först vinner

Related Posts with Thumbnails