Pages

16 april 2009

Nu är den äntligen här!

30 kommentarer:
 
Igår fick jag hämta ett paket på posten, det är alltid roligt. Jag visste inte riktigt vad som var i det så lite extra spännande var det, jag hann inte ens innanför dörren utan slet upp det i bilen. Jag har lite svårt att tygla min nyfikenhet ibland. ^^ Jag gissar att du också är lite nyfiken nu, det är ju väldigt spännande med paket. Här har du innehållet.Tokigt va?! Jag var inte alls förberedd så det var en riktig överraskning, inte visste jag att den skulle komma så snart (fast ändå inte snart nog såklart). Det är en väldigt märklig känsla att hålla i den på riktigt, jag kan fortfarande inte förstå det. Den är väldigt fin och glad och jag hoppas att alla härliga pysselmänniskor där ute ska tycka om den. Det är lite nervöst måste jag erkänna, det är ju mina små bebisar i den och tänk om dom inte blir väl mottagna, men jag håller tummarna allt vad jag kan och förhoppningsvis går allt bra. Jag hoppas att du också blir lite glad i magen av att titta på den! ^^

I got a big package yesterday and when I opened it I found this inside, my book. It’s just crazy, I still can’t believe that it’s actually happening. The book is very pretty and happy and I’m hoping that it will be well received. I still don’t know if it will be translated but I’m keeping my fingers crossed. I hope you like it too, even though it’s in Swedish.

30 kommentarer:

Häxan Sytant sa...

Oh! Vad härligt! Jag längtar verkligen tills jag också får ett paket med boken. Jag kommer definitivt att köpa den till slöjdsalen också.

maja sa...

Jag kommer verkligen att köpa den när den kommer ut. Den verkar vara en så inspirerande och glad bok. Lycka till med den.

Anonym sa...

jag kommer nog köpa den och tycka om den!
Dina små äsklingar är ju så söta!

J.La sa...

Jag har redan förhandsbokat den :)

Jo sa...

Spännande! :) Det är bara att gratulera! Jag ska definitivt köpa mig ett alldeles eget ex!

Zanna sa...

Jag har redan förbokat en och jag längtar ihjäl mig :)

m sa...

Grattis! Det måste vara en underbar känsla. Kan man köpa "direkt" via Pandas mormor ifall vi ses nästa vecka?

svartanova sa...

Den ser så fin ut. Grattis!

florin design sa...

Jag som inte ens kan virka har oxå förhandsbokat den :-)

Annabell sa...

Vad roligt! Jag har beställt den oxå.

Ilsefin sa...

Åh, vad kul! Måste var en helt galen känsla att ha sin egen bok i händerna :) GRATTIS!

My Wonderworld Fairytale sa...

Så spennende! Denne må jeg bestille.

Håper det er greit om jeg låner noen bilder og promoterer boken og siden din.

Gratulerer!

ewushka sa...

Jag har lagt in en beställning så nu väntar jag bara på att se boken på riktigt.

Liza (from Indonesia) sa...

Love your works. I hope it'll be translated... Even though my english isn't so good, at least I can understand a bit.. ^_~

Anonym sa...

Jag har också beställt den och den kommer att bli uppskattad.
Längtar tills mitt paket kommer.

Evfa/Nystverket sa...

GRATTIS.
Jag har också förbokat den och riktigt längtar.

Effie

Helena sa...

Det måste vara underbart att få hålla sin egna bok i handen! Tror du att det är rekord i "förhandsbokningar" på nätet:)
Jag tycker att det är så kul för dig och är helt övertygad om att den kommer bli en braksuccé!

Jennie sa...

Men vad kul! Den vill jag ju ha! Nu måste jag ut på webbokhandlarna och leta.

Med fingrarna i (j)orden sa...

Vad fin den ser ut? Får jag köpa en av dig? Jag skulle gärna vilja att du signerar den och skriver "Till Eva och Alice" på försättsbladet. (Eller så byter vi rakt av mot valfri trädgårdsbok av mig?)
Mina böcker och min adress finns på www.robild.se
Varma hälsningar
Eva

Med fingrarna i (j)orden sa...

Grattis skulle jag ju börja med att säga!
Jag vet hur häftigt (och lite läskigt) det är att få sin bok i handen för första gången.
Eva

Annika sa...

Grattis! Förstår att det var pirrigt! Om det nån gång blir verklighet med min virkbok så kommer jag vara dödsnervös för att titta i den!!

Smycka sa...

Jag har beställt den på CDON nu. =o) Ska bli jättespännande!

Måste vara jätteroligt att få göra en bok om det man tycker om! Dina små alster som jag sett här är mega söta tycker jag!

Ulrica =o)

Sofia-Sobeide sa...

Grattis till boken! Känns säkert overkligt att hålla en bok i handen som det står ens eget namn på :). Ska definitivt köpa den jag med!

Helena sa...

Jag blir verkligen sugen på att lära mig virka när jag ser dina fina figurer!

Paulina sa...

Åh nu längtar jag ännu mer!
Hur gjorde du för att få bli publicerad?

Åsa Tidqvist sa...

Grattis, vad kul det måste kännas! Ska genast rusa in på adlibris och boka! Du är liksom en av mina "virk-idoler"!

jenny sa...

absolut ska man ha boken. ser jättefin ut! grattis. Du är verkligen en inspirationskälla.

Palven sa...

Ett stort grattis!
Har ofta varit in och kikat på dina härliga figurer =)
Kan bara grunden för virkning så nu finns motivationen för att lära mig mera...... SPÄNNANDE!

Rosa sa...

Bokus meddelade just att boken är på väg till mig! Jag kan kanppt vänta. Grattis och lycka till.

christine sa...

jag köper precis din bok på adlibris! kan inte vänta tills jag får den, har aldrig virkat amigurumi innan men det verkar så himla skoj!

Related Posts with Thumbnails