Pages

21 april 2009

Lite till om boken

10 kommentarer:
 

Jag har fått frågan om det är möjligt att köpa boken direkt av mej och svaret är ett rungande glatt JA. ^^
Boken kostar 85 kronor, porto och förpackning på 25 kr tillkommer. Du kan redan nu förbeställa den så skickar jag ett exemplar, med eller utan hälsning, så fort det är premiärdags. Skicka ett mail till order[at]foxypanda.se om du är intresserad!

En lite tråkigare sak är att det verkar som att fel version av boken har skickats till tryckeriet och jag har hittat några tryckfel i den. Jag ska gå igenom alla mönster och förhoppningsvis har dom klarat sig, om inte så lägger jag upp en kategori med ändringar här på bloggen. Det känns som ett jobbigt orosmoln som tar bort lite av glädjen men jag hoppas att ni har förståelse och tycker om boken ändå. Den är trots allt färgglad, pysslig och prickig och det gör i alla fall mej glad i magen fortfarande.

10 kommentarer:

svartanova sa...

Då vill jag hellre beställa den av dig, så klart! Hoppas att du tycker att den tryckta versionen ändå gör dig rättvisa och att du inte behöver ändra för mycket i den efteråt.
Jag LÄNGTAR!
Skickar ett mail, ha en bra vecka!

Lena sa...

Hejsan!
Jag vill gärna beställa en bok av dig,gärna med autograf o pandakort.Har redan beställt o betalat 1 bok,men måste bara ha en direkt från dig.Det är din sida som inspirerat till ett zoo av amisar här hemma.Min son ska titta på din blogg varje dag/många gånger.
Tidiga morgonhälsningar från Lena D

maja sa...

Vill gärna ha boken direkt av dig med autograf och Panda kort.Man blir så glad när man tittar i din sida och på dina figurer och din Panda.

Virrhönan sa...

har du möjlighet att skicka boken utomlands (till france) skulle jag gärna beställa av dig plus att jag gärna vill ha en bok med autograf i så klart

Ewa sa...

Hejsan!

Va duktig du är.
Vill gärna ha boken direkt av dig med autograf och Panda kort.
Min mejladress är: ewa67eriksson@hotmail.com
Mejla hur jag ska göra med betalning etc.

Ha en fin dag, och lycka till med boken. Jag tror den kommer bli en succe!

Mvh
/Ewa

Carina sa...

Jag vill oxå boka ett exemplar direkt från dig.
Kan man få den signerad?
goacarina@gmail.com
/Carina Jansson

Carolina sa...

Åååh då vill jag självklart hämta i Hbg och få en med hälsning från dig och panda!

Med fingrarna i (j)orden sa...

Jag ska lägga ett mejl direkt för beställning.
Trist med korrfel, men det är nästan omöjligt att få en helt felfri bok.
Var stolt och glad!
Eva

IA Nyckelpiga sa...

Vad glad jag blir när jag hittar fina och intressanta bloggar.
Boken skulle jag vilja ha men det blir till sommaren da jag kommer "hem".

Pärlugglan sa...

Jag vill också beställa boken direkt av dig, med signering och idolkort på Panda så klart! Jag mailar dig också! Hoppas att jag kommer igång med lite virkning då.

Related Posts with Thumbnails