Pages

8 mars 2011

Utlottningstips

1 kommentar:
 
Vem gillar inte att vara med i utlottningar? Själv kan jag inte få nog av att vara med och tävla, det är ungefär den mängden spänning jag klarar av utan att gå under. Om du är som jag så ska du absolut titta in hos min kompis Magda och ta chansen att vinna ett av Fröknarnas härliga kort. Titta bara!


Lånad av Magda


Fröknarna är den härliga superduon Magda och Reb och jag är så imponerad av deras kreativitet att jag minsann inte drar mej för att göra rejält med reklam för deras fantastiska kort! För några veckor sen fick jag bekanta mej med korten på väldigt nära håll när jag hjälpte till att packa ner ett par hundra stycken som skulle skickas till Designtorget. Det var ett tejpigt jobb men nån måste göra det! :)

1 kommentar:

Hedvig sa...

Titta in hos mig om du gillar att tävla, jag har en på gång nu! :)

Related Posts with Thumbnails