Pages

31 mars 2011

En pytteliten uppdatering

9 kommentarer:
 
I helgen besökte jag symässan i Malmö och hade en lugn och härlig ensam-dag. Jag köpte en massa fina tyger, spanade lite på en overlockmaskin och började fundera på om jag ska börja sy ett lapptäcke. Jag är väldigt sugen på att gå några sömnadskurser och har börjat leta efter olika alternativ här i nordväst Skåne. Har du gått en kvällskurs eller liknande här i närheten? Tipsa gärna i en kommentar i så fall, jag är så laddad!

På söndagen smittade maken mej med maginfluensa och vi har legat utslagna i soffan sen dess. Vi har hyrt en massa filmer och serieboxar och nu är våra ögon nästan fyrkantiga. Jag älskar tv:n men börjar längta ut, det är till och med så illa att katterna är trötta på oss. Tur att vi äntligen känner oss lite piggare, vi börjar se en ljusning där borta. :)

Hoppas att du har det bra och att din vecka har varit mer spännande än min!


My hubby got the stomach flu last weekend and on Sunday he shared it with me, how thoughtful of him. We've been sick this whole week and have spent our days in front of the tv watching movies and series. We are finally feeling a bit stronger and I can't wait to get out of the apartment in a few days. I'm getting restless in here, even the cats are sick of us hogging the sofa! :D

9 kommentarer:

Veronica sa...

God bedring!
Gleder meg til din neste bok. Den er allerede forhåndsbooket på cdon.com!

Malin sa...

Har inte sytt lapptäcken på flera år men Butik Annalunda i Förslöv finns och hon har kurser vad jag vet. Mkt trevlig butik!

Emma sa...

Har just fått din första bok och jag älskar den!! :D

Pia sa...

Maginfluensa är inget roligt, så det är skönt att höra att du snart är på benen. Längtar så nu efter din bok, för jag går på torrt med inspiration. Sitter med ett broderi som är minst 15 år gammalt bara för inspirationen finns inte där. Så därför är din nya bok välkommen hem till mig. =O)

Anonym sa...

Krya på er! Min söta maskot passar så bra här hemma hos oss. Längtar så det spritter i kroppen till din senaste bok kommer! /Jennie

S, 15 år sa...

Oj, det är inget kul att vara sjuk... :( ,skönt att höra att du känner dig bättre! :D
(Har just virkat den söta lilla musen från din första bok, den blev supergullig!^^)
Längtar tills den nya boken kommer! o(^w^)o

Sofia sa...

Krya på er! :)

Frida sa...

Vilken fin blogg! Och fina virkade djur!! Krya på er!

Frida sa...

Jag vill gärna länka till denna sida, blev helt förälskad! Har du några bilder du vill att jag använder? Läste att man inte kunde köpa djur av dig förrän början av nästa år, är det 2012 du menar, eller är det nu? :-)

Related Posts with Thumbnails