Pages

13 maj 2009

Ett par lugna dagar

14 kommentarer:
 
Releasefesten i måndags gick hur bra som helst! Ett jättestort tack till alla som kom och tack för alla fina blommor jag fick, mitt kök har aldrig luktat så gott som nu!

Igår släppte all stress och jag gick mest runt som en zombie här hemma, jag var alldeles matt i hela kroppen. Jag tar mej två välbehövliga vilodagar innan jag tar nya tag imorgon då det är dags för storhandling till helgens 75-årskalas. Jag blir 25 om ett par veckor och lilla mamma blev 50 i april så vi slår ihop det och då behöver jag alltså bara stressa inför ett kalas. Slutet av veckan kommer jag spendera i köket och kanske kan jag visa några smaskiga bilder till helgen. Jag blir hungrig bara jag tänker på allt gott jag ska baka och tillaga. ^^
I söndags hade vi stor invigningsfest på jobb och bland uppträdarna fanns Pytte och Anki. Panda är väldigt förtjust i den söta lilla ankan (vem är väl inte det?) så jag passade på att få ett kort signerat. Oturligt nog var Panda inte med på jobb, det hade varit roligt om dom hade träffats, men hon blev glad för sitt kort ändå och jag har lovat att vi ska rama in det. ^^

14 kommentarer:

Mia stickar sa...

Ta dig nu en välbehövlig vila, min bok har anlänt och jag kan inte säga annat än att den är superfin och inspirernande! Känn dig nöjd och njut!

IA Nyckelpiga sa...

Vad bra att allt blev lyckat!!
Jag kommer att fa besök om ett par veckor och hoppas att din bok kommer med, annars fixar jag det när jag kommer hem.
ha det sa kul pa kalaset.

Klara sa...

Åh, vilken underbar blogg! En pysselblogg är precis vad jag behöver, din verkar vara perfekt. Coolt att du gett ut en bok, den tänker jag definitivt att skaffa :)

Tanjis sa...

Fick din bok i måndags och tyckte att den var jättefin!
Nu gäller det bara att lära sig virka.......
Jag älskar Anki och Pytte! Har tvingat mina barn att se på dem fast det egentligen är jag som mest vill titta! Ha,ha.......
Grattis på födelsedagen i förskott.

Virrhönan sa...

Nu har boken även nått Frankrike och den är superfin ser verkligen fram emot att få börja virka lite figurer ur den, måste bara ut och köpa garn först.

Rebecca sa...

Boken blev inköpt i fredags och idag färdigställde jag en liten maskot i brunt och limegrönt.
Mönstrena är superpedagogiska. Bra gjort!

Susanne sa...

Tusen tack för Din fina, fina bok och för den söta hälsningen. Boken är otroligt fin och jag kan bara säga: GRATTIS och BRA JOBBAT!!!

Kram och TACK!

KattQarina; sa...

Ett stort GRATTIS till både födelsedag och en fantastisk bok! Jag har väntat och väntat men så till slut kom den från Bokus. Nu gäller det bara att välja vilken av alla figurer man ska börja med.

Lena sa...

Hej!
Jag såg din bok i Stora Romanklubben och blev genast nyfiken. Tänkte att det kunde vara en kul hobby.
Kul att du även har en blogg man kan läsa. Och följa Pandas äventyr...
Himla söt!
Ska genast beställa din bok!

Kerstin sa...

Hej! Jag har köpt en bok till mig och en som jag ska ge till min mamma i present. Jag ska prova på några av mönstren till helgen tänkte jag =)
//Kerstin

maja sa...

Väntar med spänning på din bok :)

Musseblomman sa...

Grattis, grattis till Födelsedagen. Grattis även till den helt underbara boken. Den är så fin och beskrivningarna är så bra. Man blir verkligen glad och varm i magen av din bok.. :)))))

Ewa sa...

Fick din bok i måndags förra veckan, plus att jag tipsade en dam i bokhandeln här att köpa en i onsdags...
Mina småtjejer såg genast en massa de ville att jag skulle virka åt dem, så det är ju ett bra betyg, för barn kan vara kräsna.

Anki och Pytte är mysiga. Va kul för dig att få träffa dem IRL.

Grattis till din fina bok.

Mvh
/Ewa

J.La sa...

Tack för att du gjort en så fin bok! I love it! :)

Related Posts with Thumbnails