Pages

28 januari 2010

Den som väntar på nått gott...

8 kommentarer:
 
Egentligen borde jag inte blogga nu utan istället knåpeliknåpa med det sista till boken MEN jag måste bara visa en liten bild. När vi byggde upp studion igår testfotade sambon den här lilla grodan sittande på en rosa tygbit och jag blev alldeles förälskad i bilden. Ser han inte härligt drömsk ut, som att han är alldeles redo med sin fina krona och bara väntar på att få en kyss så att han kan bli en prins igen. ^^

Sötgrodan kommer från Skansen och kronan från Panduro.
Nu tillbaka till jobbandet!

8 kommentarer:

Evfa/Nystverket sa...

Det kanske blir en Panda-prins...???

Crea Diem sa...

Ja det är något speciellt med grodor! Dom har ett så tilltalande uttryck....samlar själv på grodor!

Ninni sa...

ja det var en väldigt fin bild....lite "talande" i all sin enkelthet. Den har nåt speciellt över sig...kan inte riktigt ta på vad det är jag menar.

Koneko sa...

Hade varit så roligt att få läsa om hur din resa till författare gick till! Hur kom det sig att du skrev en bok, hur gick du tillväga? Tog det lång tid? Har du själv gjort all design med boken eller fick du någon hjälp från förlaget? Snälla skriv gärna och berätta!!

Hanna sa...

söt söt söt.......

Hanna sa...

Jag har beställt din bok och väntar ivrigt! Du är en grym konstnär!

Musseblomman sa...

Va söt den är. Å, det ska bli så spännande med din nya bok!
Kram och lycka till!

Laila sa...

Men den är ju helt bedårande! ♥

Related Posts with Thumbnails