Pages

16 januari 2010

En lugn och skön kväll

9 kommentarer:
 
De senaste dagarna har vi levt med vårt matrum ombyggt till fotostudio med starka lampor fastmonterade på stolarna och ett gigantiskt kamerastativ stående alldeles i vägen vart man än varit på väg. Igår fick vi till några riktigt bra miljöbilder och det känns skönt att beta av de sista sakerna på bok-listan, det känns också skönt att ommöbleringen inte varit helt i onödan.

I förmiddags tog jag en tur ner till stan för att träffa snälla Paulina som lämnade över den matchande sockerskålen till min nya tekanna. En av garnbutikerna här i stan stänger snart så jag passade på att köpa en stor påse finfint garn på deras utförsäljning. 23 nystan för 500 spänn var som hittat och nu är jag laddad för att sätta igång med några nya spännande projekt, så fort boken är klar vill säga... ^^

Resten av dagen har jag haft ont i huvudet och känt mej alldeles svimmelkantig så vi bestämde oss för att ta en paus från fotandet och istället ha en taco- och filmkväll. Egentligen tänkte jag visa några bilder från amigurumisarnas modellande men jag orkar inte pillemoja med sånt nu och tänker istället inta rodelposition i soffan och bara önska er en riktigt härlig fortsatt helg! ^^

9 kommentarer:

Hanna sa...

Trevlig helg på dig själv!

Jennifer sa...

Bara 500 för 23 st?!
Billigt billigt, som tomtarna i den där rekalemn brukade säga.

Mia stickar sa...

Låter så spännande med nya boken!

Carolina sa...

Hoppas huvudvärken släppte

Önskar dig en fortsatt trevlig helg!

Dabelin sa...

Skönt för dig att boken snart är klar! Det skall bli jättekul att se den i butik...

Gro sa...

Gleder meg til neste bok.
Har endelig fått laget 3!!! kaniner. De er så søte. Har lagt ut bilde av dem i bloggen min.

Du kan se dem her om du vil.

Klem :o)

malin sa...

ser fram emot att kunna köpa den nya boken :)
Du har ingen fundering på att göra en barnbok om pandas äventyr? Mina barn älskar när jag läser upp det panda skriver här från bloggen!

Lantlig Längtan sa...

Hejsan!
Hittade hit till din blogg när jag "googlade" idag, en härlig blogg! ...och boken har jag också köpt och sitter och försöker lära mig virka små amigurumisar :)
Tipsade om din bok och blogg på min blogg. Hoppas det är ok!?
Låter också intressant med en ny bok!

/Heidi

Perley sa...

Första gången jag gjort moroten i din bok och upptäckte just att varv 30 stod två gånger, förmodar att det sista är varv 31. :) Räknade om många gånger innan jag lade märke till det. :P

Related Posts with Thumbnails