Pages

26 januari 2010

Hemlig amigurumi

15 kommentarer:
 
Nu är jag inne i den allra sista veckan innan inlämningen av bokmaterialet och kameran går varm här hemma. Idag hundvaktade vi Tilda och vi passade på att ta med en av de små bokkompisarna för utomhusfotande när vi gick på promenad. Jag vill ju inte att ni ska tappa intresset för bloggen nu när jag knappt hinner uppdatera så här kommer en bild på en av miljöerna vi fotade idag, lite hemlig är den allt men mössan är ju spännande. ^^
Nästa gång jag uppdaterar är jag förhoppningsvis helt klar med allt material och då är det dags att lista alla nya härliga projekt som ska pysslas ihop. Det ser jag verkligen fram emot!

På återseende!

15 kommentarer:

Hulda sa...

spännande!!!!

hattalahutta sa...

Woohoo! Gleder meg masse til ny bok :)

Anonym sa...

åh vilken fin mössa iallafall! :D såå spännande, guud vad jag längtar tills din bok kommer ut! ^^

maja sa...

längtar efter att få se och köpa boken.

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Spännande :)

Pia sa...

Det är svårt att vänta även om man är sk. vuxen. Längtar såå efter din nya bok

Lotte sa...

Ska bli spännande med din nästa bok. Fick hem din första bok för några dagar sedan och har börjat på en av figurerna. Ska bli så kul att virka dessa söta.

Hanna sa...

längtar efter bken!!

Anonym sa...

Hei fra Norge

Fikk boken din for litt siden og har heklet(virkad) 3 stk. av mønsterene. Sendte etter boken, MEN hva ser jeg når jeg er innom vår lokale bokhandel. DIN bok. Flott å se.
Venter på neste bok

svartanova sa...

Man längtar verkligen nu. Mössan är hur snygg som helst.

Annelie

Fröken Rimme sa...

Det är verkligen spännande att vänta på nästa bok!

Du har en award att hämta i min blogg :)

Lina sa...

Vad kul det ska bli att se vad du hittar på härnäst. Du gör så fina grejer och man blir alltid inspirerad när man tittar in hos dig.

Ida sa...

Åhhh vad jag längtar till boken kommer ut!!! :)
Vet du vilket datum den går att köpa?
Ha de så bra!
Kramar/Ida

Anonym sa...

Håller för fullt på att virka mig igenom din första bok!! Har geonom den blivit helt totalt såld på amigurumis =O) Väntar med spänning på din nästa bok!!!
Kram Tessan

Hellohello sa...

Hoppas att man får veta vilka mer mönster som kommer att komma till den nya boken! ser fram emot den! :D

Related Posts with Thumbnails