Pages

21 januari 2010

Vik-tiga tips

8 kommentarer:
 
Jag jobbar på som en liten tok men har tyvärr inget nytt att visa än, däremot delar jag gärna med mej av fler av mina favoritsidor! Här kommer två sidor för dej som gillar att pyssla med papper, speciellt för dej som vikt ditt liv åt det. ^^

Canon - galna projekt att sätta tänderna (och saxen) i

3EyedBear - galna figurer att pynta skrivbordet med

När jag var liten fick jag Sofiero Slott som byggsats och det var pilligt, limmigt, frustrerande och galet roligt att bygga ihop det. Jag längtar till jag har tiden att sätta mej med en gigantisk vikbar panda, vem behöver inte ha en sån i tex hallen? ^^

8 kommentarer:

Monica Hansen sa...

Roliga sidor och bra tips du ger oss! När jag var barn vek vi origami och gjorde svanar av servetter och sånt, det var kul:)

Hanna sa...

Själv har jag kärnan att vika med....

Viola Rylander sa...

Mycket roliga sidor !
Och jag tackar för boken =D
Det blir min kvällsläsning ;)

Paulina sa...

Tack så jättemycket för bävern, blomman och tändsticksaskarna! Bävern är min absoluta favorit ur boken så jag blev helt överlycklig när jag såg den.
Han ska få bo på mitt hallbord när jag flyttar om nio (!) dagar, tändsticksaskarna ska få bo på soffbordet och blomman ska få kila sig fast på min skolväska. :)
Hade helt glömt bort det lilla paketet och blev helt överlycklig när jag hittade det i bilen idag. Man borde gömma paket för sig själv, liksom gladöverraskningar runt alla knutar. :)
Tack återigen och du är välkommen förbi om du skulle ha vägarna förbi Göteborg. :)

Elsas Stickeri sa...

Ville bara säga att du har en liten award att hämta i min blogg, beundrar verkligen det som du gör :)

Anonym sa...

Hej!
Jag undrar om du har några tips på var man kan köpa ögon och andra fina saker att sätta fast på amigurumisarna, tex blommor och fjärilar..Vill börja virka de söta djuren men jag vill ju inte att de ska vara blinda och helt opersonliga! =)
Gillar din bok och jag längtar till nästa bok kommer!

Karin

k_melin@hotmail.com

Viola Rylander sa...

Anonym det finns hur mycket som helst på panduro.se. knappar och ögon i mängder =)

Concordelia sa...

Skrev ut en tiger från Canon igår och klippte, vek och klistrade. Störtkul! Och inte alls så pilligt som jag väntat mig. Den blev fin som ersättare för födelsedagskort på sambons frukostbricka i morses (ja, man får väl skämma bort dem lite på födelsedagar ;p). Tack för tipset! Kommer nog sätta saxen i fler. De rekommenderade ju fotopapper, man jag skrev ut på vanligt utskriftspapper. Funkade utmärkt, möjligen håller det längre och blir glansigare med fotopapper...

Related Posts with Thumbnails