Pages

8 juni 2010

Releasefestvinnaren

7 kommentarer:
 
Ett toksnabbt inlägg bara...

På releasefesten kunde man tävla om en liten apa genom att svara på några frågor och sen gissa längden på en massa garn i en vas.

Längden på garnet blev toklånga 7110 cm (på ett ungefär) och närmst kom Charlotta S med sin gissning på 8000 cm. Jag meddelar henne i eftermiddag och apan Egon får sen flytta hem till henne så fort som möjligt.

Tack än en gång till alla som kom och gjorde vår kväll så trevlig! :)

7 kommentarer:

Linn sa...

Åh, lyllos henne! Det missade jag! ;)

claudia sa...

Du har en award att hämta på min blogg!

www.avrilami.blogg.se

Ida sa...

Söt blogg!

Bea sa...

vi har startat ett gemensamt sparande och pensionsparande. vi tänkte kanske ta ett bostadslån också! :)

m sa...

Grattis till Charlotta! Menar du verkligen att det var 71 meter garn i vasen?!
Gick in på Barnboksbloggen idag och där hittade jag dig!
http://www.barnboksbloggen.se/?p=2501
eller rättare sagt din nya bok!

Julia sa...

Hej!
Vilken underbar härlig blogg du/ni har.
Kika gärna in på min blogg.
Jag älskar att virka!
Kram
/Julia

designofluna sa...

Jag älskar dina figurer!
/Malin

Related Posts with Thumbnails