Pages

4 juni 2010

Äventyr är utmattande

1 kommentar:
 
Äntligen är vi tillbaka på hotellet igen, det har varit en galen dag så det var underbart att till slut få sitta ner och vila fötterna. Vi har hunnit med mycket idag, vi har varit på Naturhistoriska, gått en lång promenad på Skansen, hälsat på lemurerna på Skansen-Akvariet och till sist strosat runt på Gröna Lund. Man kan lugnt säga att alla i familjen Panda är toktrötta. Jag orkar inte koppla in kameran så det blir ännu en bildlös och tråkig uppdatering, sorry.

Vi har flängt runt sen vi kom upp men har ändå inte hunnit med alla viktiga saker vi skulle göra, tiden har helt enkelt flugit iväg. Imorgon måste jag fixa det lilla sista innan vi tar tåget hem igen och det betyder att jag i allra värsta fall inte hinner ta mej till workshopen. Men det är ingen fara egentligen, det är inte jag som håller i den utan duktiga Sanna, jag var bara inbjuden att hålla gruppen sällskap. Jag ska stressa så mycket jag bara kan så att jag hinner ta mej till Gamla stan, om så bara för att få se vad ni virkade för fina saker på workshopen.

Men glöm inte signeringen, den är kl 16.30 och då är det Panda som håller mej sällskap - jag kommer jobba hårt! :)

1 kommentar:

m sa...

Kul att höra att ni har det bra! (Men hur mycket garn var det egentligen?)

Related Posts with Thumbnails