Pages

4 juni 2010

En turistig dag

4 kommentarer:
 
Nu sitter vi och äter frukost på McDonalds och laddar upp inför "Den stora turistdagen". Jag gillar inte McD-mat annars men frukosten var supermumsig. Hash brownsarna smakade tokgott och efter att jag köpt lite mjukglass till pannkakorna blev dom också supersmarriga. :D




Snart bär det av till Naturhistoriska museet och sen tar vi med Panda för att hälsa på sina björnvänner på Skansen. Det kommer bli en händelserik dag!


- Upplagd på vift med min iPhone

4 kommentarer:

Hanna sa...

Smarrigt smarrigt!^^

Sara sa...

Hej!
Jag gillar verkligen din blogg och dina små virkade figurer! Jag tänkte försöka göra sånna själv och undrar om du har något bra boktips?
Min blogg:
http://handarbete-i-bunkern.blogspot.com/

Damen sa...

Hej.
Skansen är jättefint såhär års, och vi stockholmare brukar vara lite extra trevliga när solen skiner och små söta virkade pandor tassar runt.
:)
Hoppas ni får en trevlig helg.

Miss Dingfors sa...

Har aldrig sett att man kan få pannkisar på donken!!!! Frågan är...är de ätbara och värda sitt pris? Finns de alltid eller bara på morgonen? Hmhm...lets find it out. Vad tyckte panda om dem? See you 2morrow. :)

Related Posts with Thumbnails