Pages

5 juni 2010

Eeeh... matförgiftning?

13 kommentarer:
 
Nu är vi på restaurang och äter, eller sambon äter rättare sagt. Jag har blivit matförgiftad så jag sitter och smuttar på min resorbblandning. Jäkla skit!
Åt en wrap från 7 eleven inatt och efter det har jag inte fått i mej nånting. Snart är det dags för signeringen och jag håller tummarna för att jag inte svimmar mitt i allt. Jag ser verkligen fram emot att träffa mina virkvänner och det skulle vara väldigt klantigt göra bort mej så. :)

Jag längtar hem och som tur är åker vi vid sex ikväll, de fem timmarna på tåget lockar dock mindre. Blä vilket gnälligt inlägg, mår jag bättre imorgon skriver jag ett glatt ett med massa bilder för att kompensera.


- Upplagd på vift med min iPhone

13 kommentarer:

Linda sa...

Oj, stackare... Krya på dig <3

Unknown sa...

Nej usch vad tråkigt!
Min dotter var där och virkade lite men har åkt hem nu.
Hoppas att du mår bättre snart.

Miss Dingfors sa...

Jag tyckte du höll humöret uppe och gjorde det toppen bra! Nu kommer jag lägga upp bild på dig och Panda, tack för ett jätte mysigt bemötande! (tur tjejen innan frågade om Panda, slapp jag göra det haha). Sen blir det en öl i solen och sen får vi se om et hinns med lite virkande, är riktigt sugen på den söta roboten, som jag gissar kommer sluta som en retro-bandspelare "typ". :)

Linn sa...

Åh, va synd! :(
Jag tycker att signeringen gick helt toppen! Det var jättekul att äntligen få träffa dig!
Jag kommer lägga upp bilder och så från idag på min blogg snart, så du får gärna kika in lite ibland!
Och fy katten va Panda va söt! :)

Kramisar!
Linn

Stenbullar sa...

Sökte på "dockor" och hamnade på din sida, har inte varit in tidigare, men fick TVÅ ex. av din första bok i julklapp. Ska snart försöka mig på att våga virka, vanligtvis gör jag dockor av ett helt annat slag, men dina är verkligen fina. Inspirerande!

Nora sa...

stackars dig:(( synd att du inte kunde vara med på virk-workshopen.
hoppas du mår bättre och att du kommer att ha kul med Lars och Gunnar;) Det var jättekul att träffa dig! Snällt att du ställde upp på ett foto, det betydde jättemycket!

m sa...

Hoppas det går över snabbt!

Anonym sa...

Jag är 12 år. Jag joppas du kan krya på dig, men du behöver inte svära för det. Det hjälper inte...

Linn sa...

Hej Mia, du har en award att hämta hos mig!

Kram
Linn

Lovisa sa...

Krya på dig, och en liten uppiggare förhoppningsvis; såg amigurumiartikeln i tidningen Land, jättefint!

Caroline sa...

Du har en award att hämta hos mig =)

Anonym sa...

Nej, stackars dej! :( Krya på dig!

Nora sa...

Hej Mia!
Eftersom du är du och min största virkidol var valet lätt när jag skulle dela ut awards: Du har en att hämta hos mig på http://ami2ami.blogspot.com

Hoppas du mår bra nu igen!

Related Posts with Thumbnails