Pages

19 juni 2010

Opysslig stökhörna

13 kommentarer:
 
Idag har jag bestämt mej för att rensa upp, tvätta av och organisera till min pysselhörna. Den har blivit oinspirerande rörig och jag måste ta tag i det här nu innan det går så långt att jag täcker hela oredan med ett lakan och hittar en ny plats att jobba på. :)

Jag har haft denna storslagna plan i flera månader men det är så tråkigt att städa att jag hela tiden skjutit upp det, nu finns det dock ingen återvändo! Stöket är dokumenterat, en plan har blivit framtagen och städredskapen är ihopplockade. Och jag är bannemej laddad!

Så här illa ser det ut nu...
Klicka för större bild (om du vågar)


Att organisera Expediten är lite som att spela Tetris, man får städa en kub åt gången och vill man få in allt annat som måste få plats får man pussla till man blir blå i huvudet. Det blir en spännande dag! Jag tror att jag ska börja med att äta lite lunch... för att ladda upp då alltså, inte för att skjuta upp det ännu mer! :D

13 kommentarer:

Gunnar sa...

Fin dator :-)

Hanna Wallner sa...

Åh, hag behöver också städa i min kreativ hörna eller mitt rum efter som jag nu har tusen olika korgar och boxar utspridda i hela mitt rum med garner i. Ett besök på ikea skulle inte vara fel nu. Jag blev väldigt inspirerad av dina lådor. Jag måste införskaffa såna till min bokhylla.

Linn sa...

Ajdå... Ser nästan ut sm mitt rum. :S

Caroline sa...

haha det ser ju fanastiskt ut, vilken härlig röra =)

Hillevi sa...

Tycker inte det såå farligt ut, det fixar du säkert smidigt. :-)

Hanna sa...

Jag tycker att det ser mysigt ut iallafall

tinajo sa...

Det är inte så kul att städa arbetsplatsen - men efteråt brukar kreativiteten få sig en nytändning tycker jag (om det nu är någon tröst)! :-)

KattQarina; sa...

Äsch, ser ungefär ut som i mitt hobby/pyssel-rum. Huvudsaken är att man har allt samlat i samma rum!

Efwa - Medea sa...

Det blir spännande att se hur det blir sen. Lycka till!

Efwa - Medea sa...

Vände blicken mot mitt arbetsbord och inser att jag behöver röja jag också... Delar av dagens projekt kanske. ;-)

miastick sa...

Stökigt? När jag har det sådär är jag jättestolt ;)

Anonym sa...

woohoo, ser faktiskt inspirerande ut! mysigt om inte annat! vill se hur det ser ut efter...

Damen sa...

Skönt kreativt kaos!
:D

Related Posts with Thumbnails