Pages

25 februari 2011

Ett minitips

3 kommentarer:
 
Igår beställde jag de första möblerna till dockhuset, som tyvärr står orört sen den första renoveringslusten falnade. Jag har fått hem det nya bokkorret så jag har haft fullt upp med att kontrollräkna, lusläsa och bildgranska, det har inte funnits tid till huset. I en liten paus igår bestämde jag mej för att köpa några minimöbler som en belöning för mitt hårda jobb.


Om du är ute efter nya Lundby-möbler måste du besöka Amazons brittiska hemsida, ingen kan matcha deras priser! Jag köpte dom här fina sakerna:


Bilderna är lånade från Lundbys hemsida.

Jag betalde halva priset jämfört med alla svenska hemsidor jag tittat på, snacka om billigt och bra! Amazon har också fri frakt till Sverige så det var bara att slå till! Passa också på att läsa betygen som folk skrivit om Lundby-sakerna, vissa av dom är väldigt underhållande. :)

3 kommentarer:

Pia sa...

Man får lust att skaffa dockskåp på äldre dar när man ser alla de fina möblerna =O)

Pysslig tjej sa...

Ååhhh, vilka söta sovrumsmöbler! :)

Anonym sa...

Satt just och bläddrade i Hus & Hem när jag såg en annons för www.dockhus.se - tänkte att du kanske kunde vara intresserad (om du inte hittat dit redan dvs.) ;D

Related Posts with Thumbnails