Pages

15 oktober 2009

Bokfotande

18 kommentarer:
 
Jag jobbar för fullt med boken och i veckan har jag börjat skriva på en ny virkskola. En hel del tid har också gått åt till att skriva lotter, enorma mängder lotter. ^^ Det har kommit in många bra förslag på pandakostymer och Panda bestämde att hon ska ge ett pris till den kostym hon gillar bäst. Vinnaren av det än så länge hemliga priset presenteras samtidigt som den andra vinnaren den 21:a.

Här kommer ett par kluriga bilder ur den kommande boken. Dom är härligt färgglada och det passar bra nu när det mörknar redan vid sex på kvällen. Man blir så sugen på att sitta inne och virka när det bara höstruskar ute!
En blå kläng
och en grön krälp (näe, det är bara hittepåord)

18 kommentarer:

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Ska bli spännande att se vem som vinner tävlingen :) Och väntar spänt på att se vad din nya bok kommer innehålla :D Lycka till med fotandet!

Paulina sa...

Hej Mia!
Tänkte bara att du kanske ville höra att din bok tagit sig fram överallt. Var inne i sci-fi bokhandeln i Göteborg idag och de har din bok. :)

kram Paulina

Nero och jag sa...

åhh retsticka ;) nu blir jag ennu mera nyfiken. kan den inte komma ut i morgon! Längtar. Kram

svartanova sa...

Ja vi längtar. Verkligen.

Ha en riktigt mysig virkhelg i höstrusket!

Hulda sa...

Spännande! ska bli riktigt roligt att få se din nya bok!

Ilkka sa...

Håller med om härliga färger! Vilket underbart privilegium att få skriva en amigurumibok, och sen en till! :) Du lever mitt drömliv just nu... :)

Rita sa...

Ser verkligen fram emot den nya boken!
Ha en riktigt trevlig helg i höstrusket!
Kram/Rita

duBedåre sa...

Venter i spenning... (o:

Med fingrarna i (j)orden sa...

Blir riktigt nyfiken! Lycka till med boken,
Eva

skåpfyratvå sa...

ojoj oj jag längtar ännu mer! ser speciellt fram emot att få se vad blåa klängen ska bli.

Sofia sa...

Jag längtar så tills boken blir klr! Blir det till jul??? I så fall står den överst på önskelistan!
Intressanta föremål! Vad kan det vara..?

Therese sa...

Hej Mia!
Jag mejlade adressen till min blogg till dej tidigare idag men nu har bloggen flyttat. Ny adress är http://thessansamigurumis.blogg.se/

Titta gärna in och skriv en kommentar om vad du tycker, skulle bli så glad då! Längtar efter din nya bok! Ska länka till dej från min sida tänkte jag, du får väldigt gärna länka mej. skulle va kul med lite fler besökare!

Lina sa...

Måste bara säga att sen i somras när jag köpte din bok har jag blivit helt såld på dessa små underbara varelser. :)
Väntar med spänning på ny bok.
Kram!

Anonym sa...

Hoppas att det inte dröjer för länge med din nya bok...Längtar efter din nästa bok...
Och nu är jag bra nyfiken på vad det ska bli på bilderna :)
Margitha

Sofia sa...

åh längtar längtar tills den nya boken kommer :)

stora lilla j sa...

åh vad kul med ny bok! Jag virkar alla figurerna från första boken i julklapp till mina barn! :) när kommer boken???? *längtar*

Mirran sa...

OJ vad jag längtar efter din nya bok!! har sett att det pratas mycket om virkcafe´här. finns det något sådant i göteborg?

Anonym sa...

Hej jag är en tjej på elva år som beundrar dig jättemycket. första gången jag såg din bok tänkte jag att du nog måste ha en hemsida också,och sen var jag helt fast i din blogg!Jag besöker den flera gånger om dagen. Jag älskar hur du ställer upp, och skriver om Panda, som om hon vore levande. HON ÄR SÅ SÖÖÖÖT!Jag skulle så gärna vilja ha en panda jag också.du är min idol! kram Hanna

Related Posts with Thumbnails