Pages

10 maj 2011

Kom och virka i Stockholm

10 kommentarer:
 
Lördagen den 28 maj arrangerar sci fi-bokhandeln i Stockholm en amigurumidag och jag kommer vara där. Det blev aldrig någon releasefest för den nya boken så jag hoppas att du vill komma och fira den nu istället.

Klockan 13 håller Sanna, bokhandelns egen 'gurumiexpert, och jag i en liten virkstund och du är hemskt välkommen. Du kan passa på att ställa frågor om tekniker eller material, visa färdiga projekt eller bara hänga och virka med oss en stund.

Vid 15-snåret signerar jag böcker och om du inte har ett ex med dej så kan du köpa alla tre böckerna på plats.

Jag hoppas att du vill komma och ha en rolig eftermiddag med oss! :)

10 kommentarer:

Fanny Olsson sa...

Vad kul att det är en virkdag! Jag hade så gärna kommit men jag har konfirmation den dagen :( sen bor jag i skåne så jag hade inte junnit komma in om i alla fall :(
Jag kommer köpa den tredje boken snart, ser verkligen fram emot flodhästen^^
Lycka till!
//Fanny (som faktiskt finns på bild tidigare i bloggen när du var i höganäs för så många år sedan^^)

Unknown sa...

Åååh! Gud vad roligt :) Jag måste komma :) Ska ta med farmor också tror jag ^^

S, 15 år sa...

Åh, det verkar jättekul!! :D
Jag önskar jag kunde komma, men tyvärr så kan jag inte resa till Stockholm då... :'(
Men hoppas alla som kommer får det jättetrevligt! ^^

Anonym sa...

Hej!!
Jag har köpt din nyaste bok på internett, på adlibris, men är lite besviken då dom har två lika böcker fast dom kostar olika, då tror man att man ska få mer mönster om man tar den med mer vikt och den kostar 121kr och den andra kostar 79kr, man blir ju lite irreterad när dom är precis lika... annars är dina mönster jätte bra:)

Claire sa...

Jag fick din bok med posten i förrgår. Vilka ljuvliga mönster :) Jag har redan börjat virka en flodhäst till min gudson (1 år 3 mån)! Tack för åter en härlig virkbok att gotta sig med :D

designofluna sa...

Det skulle vara roligt att kunnat vara där men det är sååå långt från Luleå.
Kram Malin

Johanna Englund sa...

Vill jättegärna komma,men kan inte.Bor ju i Finland,kan du snälla komma dit någongång så jag får se ditt söta ansikte & panda! Då tar jag med alla mina amigurumi OCH det kan hända att jag får komma till Sverige i Augusti då vill jag träffa dig.Kan vi ha närmre kontakt via MSN? Min är Johanna.englundrickman@hotmail.com

Anna sa...

kul med virkdag, tyvärr bor jag inte i närheten men hoppas den blir bra! :)

Zousie sa...

Jaa! Vad kul! Jag kommer. Jag ska fråga min kompis om hon vill följa med också då :) Jag har alla dina böcker och de är jättebra, jag hoppas på att också få släppa en virkbok någon gång med mina egna mönster :D
// Ebba

Katten och Nallen sa...

Det var jätte roligt att se Panda i verkligheten, vad stor han är!
Och det var mysigt att sitta där och virka tillsammans.

Vi skrev om det i vår blogg:
http://kattenonallen.blogspot.com/2011/05/amigurumidag.html
:D

Related Posts with Thumbnails