Pages

17 mars 2011

'Gurumigalleri - Hårvänner

6 kommentarer:
 
Titta på alla härliga hårvänner som trillat in! Är det inte roligt att se hur många olika snygga frisyrer man kan få till? Effektgarnerna kan verkligen ge amigurumisarna helt olika personligheter och jag hoppas att du blir lika inspirerad som jag när du tittar på bilderna!




Här har du en lista över alla som skickat in bilder. Många har riktigt fina bloggar - klicka på dom lila namnen för att komma dit. Nu, på en gång!



Du kan när som helst lägga upp bilder på amigurumisar du skapar efter mina mönster i den här Flickrgruppen. Flickr är ett jättebra ställe att besöka för att få inspiration och att inspirera andra och om du inte redan är bekant med sidan tycker jag att du ska titta in nu direkt. Man kan lätt fastna i alla fina album och grupper och det är ett av mina absoluta favoritställen på nätet. :)

6 kommentarer:

emmyocattis sa...

Vilka fina!:)<3
Ja man känner värkligen insperation!
Kram Emmy

Anelma handarbetar sa...

Ååh så många fina "Hårvänner".

Kram Birgit

Ing-Marie i Säter sa...

Vilket bra inslag på TVinslag på dig och dina söta amisar.

S, 15 år sa...

Jättefina!! Nu blev jag inspirerad! :D

Anonym sa...

Apropå ingenting... Du måste se den här videon! En helt fantastisk stop-motion film om tillblivelsen av en liten gurumi-nalle! ^^
>>http://www.youtube.com/watch?v=qzdpgPOjKXQ<<

Madde sa...

Hej! vad fina grejer du gör! jag försökte läsa dina "vanliga frågor länk" men det stod bara att jag inte hade tillgång till det, jättekonstigt! men jag undrar bara vad du har för garn till håret på dina figurer jag hittar inget sånt.. :) hoppas du svarar.

Related Posts with Thumbnails