Pages

10 mars 2011

Det nya omslaget

9 kommentarer:
 
Jag har haft fullt upp hela veckan men det är tyvärr inget som har märkts här på bloggen. Så här i slutet av bokjobbet är det mest småändringar och pusslande, inget som har varit roligt nog att visa upp här tyvärr. Utom en sak då... det slutliga omslaget! Så här ser alltså nya boken ut! :)



Vi börjar sakta men säkert knyta ihop säcken och jag är så laddad på att sätta igång med en massa nya projekt! Jag har inte en aning om vad jag ska göra när boken är klar men det känns mer spännande än läskigt. Vem vet vad för roliga saker som finns där framme? :D

9 kommentarer:

Linnea sa...

Kan knappt vänta tills den har kommit i tryck!

Unknown sa...

Så fin den blir! :)

Thessan sa...

åååå vad jag längtar

Marieki sa...

Boka ser kjempefin ut og jeg gleder meg sånn til den kommer!:D

S sa...

Åååååh! Längtar!! o(^w^)o

S sa...

Jag hoppas verkkligen att du kommer fylla ännu en bok med dina underbara figurer efter den här!!^^ Hoppas på en fjärde bok!!!! :D

Anonym sa...

Boken är jättefin men jag gillar den första versionen bättre... mest på grund av urgulliga Timmy <3

Anonym sa...

Jycket att den nya versionen blev finare, mer färgglag. Och jag gillar färger! :D

Anonym sa...

Hej! Åh vad kul med en ny bok! Det vore jätte kul om du hittade på ett gulligt whippet mönster, det skulle vara mycket älskat av mig. ;D<3

Related Posts with Thumbnails