Pages

26 augusti 2010

Hysteriskt händelserik höst

40 kommentarer:
 
Jag har en riktigt spännande höst framför mej – bokmässan ska besökas, boken ska skrivas och jag ska efter flera månaders väntan äntligen börja övningsköra! Hösten är nog min absoluta favoritårstid, man får sitta inne i soffan och virka medan man dricker varm choklad och tittar på film omringad av värmljus. Hade jag inte bott i snöslaskiga Skåne utan längre upp där det faktiskt bli kallt hade jag kanske favoriserat vintern...

Men ändå... hösten. Den är fin den! Och det här året kommer den bli alldeles speciell! Fredagen den 13 augusti friade nämligen min sötaste kärlek under det superromantiska meteoritregnet och jag sa givetvis ja (och grät några tårar till på köpet). Vi har inte förlovat oss utan slår på stort direkt och har höstbröllop den 10 oktober med röda löv, pumplyktor, glada ekorrar och allt vad det innebär. Om vi lyckas med våra planer kommer det att bli alldeles underbart och jag känner mej lite löjligt lycklig just nu. ^^


Jag hoppas att jag kan hålla bloggen vid liv under tiden men du får inte bli för besviken på mej om jag inte lyckas så bra emellanåt. Det kommer bli en hektiskt höst men jag ska ha riktigt roligt, det har jag bestämt! :D

40 kommentarer:

Miss Dingfors sa...

GRATTIS! Åh så romantiskt! Vi vill se massor av bilder på förberedelser och bröllop! Du får inte glöma Panda, hon vill säkert vara brudnäbb med finfin klänning? Kram

Asksvart sa...

Ett STORT GRATTIS!!!!

Erika sa...

GRATTIS! Önskar er lycka till och alla lycka...

Anna sa...

Grattis! Jag hoppas förberedelser inför bröllopet och allt annat går bra! Bara vädret håller i sig är höstbröllop otroligt vackra. Jag och min man gifte oss 22 september, precis när lönnarna började bli röda. Underbart!

Petra sa...

Grattis tjejen :) fy vad gulligt.
hoppas allt går bra i höst med nya boken och allt :)
Kram

maja sa...

grattis, härligt med bröllop. Jag gillar också hösten, dt blir ett härligt lugn överallt, mysigt med tända ljus, Maja

Evfa/Nystverket sa...

Stort grattis. Höstbröllop är bäst, själv gifte jag mig den 5 oktober för ett par år sedan.

Linda sa...

Grattis <3. Kommer Panda att vara med på ett hörn?

m sa...

Då kan man då äntligen få säga GRATTIS på riktigt till dig!

Amigurumiwoman sa...

Stort grattis till er båda. Jag hoppas ert bröllop blir varmt mysigt och äktenskapet långt.
Kram Ulrica

bitte71 sa...

Grattis och lycka till!!!

Nettan sa...

Jätte GRATTIS!!!
Önskar er all lycka ♥

Höstbröllop är bäst, vi firar 22 år den 3 september =) Och vilket fantastiskt fint foto!! Och lycka till med allt det andra oxå!

Sofia sa...

Åh, nu grät jag lite oxå! Glädjetårar såklart! Grattis! Va romantiskt! Lycka till med allt! <3

SKOOGSTROLLET sa...

Oj, det var snabba ryck! Grattis till frieriet och lycka till med både kärleken och boken!

Sofia sa...

Ojojoj, STORT grattis! Önskar er all lycka!

Saras pyssel sa...

Stort grattis!! Det låter som att du har en alldeles underbar höst framför dig! Kom ihåg att stanna upp och verkligen njuta emellanåt!!

Johanna sa...

Åh, grattis! Låter hemskt mysigt, måste jag ju säga...=) Lycka till och grattisgrattisgrattis igen! =D

Sofia sa...

ååh så roligt :) GRATTIS! ;)

Maria sa...

GRATTIS! Åh, så romantiskt och härligt! Önskar dig lycka till med alla förberedelser, med bok och bokmässa och allt möjligt annat.
Kram!
Maria

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

VAD KUL! Grattis :)

SUADDA sa...

Åh! Vilket härligt romatiskt kort på er! JÄTTEGRATTIS! =)

Anonym sa...

Grattis till er!! Lycka till också!!

Linn sa...

Åh så roligt!! Jag har följt din blogg sen jag köpte den första boken och jag blir alltid så glad av alla härliga bilder och berättelser! Och detta var ju superromantiskt! Varm kram och grattis och stort lycka till!!
//Linn

Laila sa...

Skickar ett hjärta till er båda ♥
Önskar er ett stort lycka till.

Bröllop är så mysigt... Sambon och jag fotade ett i juli och man blir så romantisk när man ser all lycka. Hoppas du delar med dig av bilder sen.

Julia sa...

Vad roligt! Stort grattis och stort lycka till!

Botti sa...

Grattis! Vad underbart det låter med höstbröllop!

/B

Linnea sa...

GRATTIS!!! Håller tummarna för finfint väder och lyckliga minnen från ER dag! Glöm som sagt inte att njuta av dagen, för det är ER!!!

Camilla sa...

Grattis till det planerade bröllopet! kramkram

Sara sa...

Grattis! Vad härligt med höstbröllop!

Malin sa...

Ett jättestort Grattis till er båda. Kram

Dabelin sa...

Jättegrattis!!

Anjelica sa...

Grattis! Önskar er båda allt lycka och välgång ^^ lite förberedelser kanske du delar med dig av i bloggen? det skulle vara så roligt att läsa om ^^

Anonym sa...

GRATTIS till er båda! Panda blir nog fin brudnäbb hihihihi. Occh en kavaljer till bröllopet måste hon givetvist ha. För vem vill gå på bröllopsfest ensam?
Ser fram emot massa fin fina bilder.
Ist för bröllops figurer på tårtan kan du väl virka dom? ha ha ha.
/ Joanna

Karin sa...

Gratulerar!

I det blå huset sa...

Ett stort Grattis!!

Fijaffa sa...

Grattis!!!

Madelene sa...

gud vad roligt för er! massa grattis! hoppas ni får fint bröllop ihop och ser fram emot många bilder:)

Ninni sa...

Men åh!!!! GRATTIS!!!!

Det kommer bli ett superfint bröllop tror jag!!!

Panda får väl vara med??

kram till er alla!!

E sa...

GRATTIS!! Gud vad kul!!!:)
Längtar!!
//E

Toffs sa...

Grattis!!!

Related Posts with Thumbnails