Pages

21 augusti 2010

Bloggnyheter

6 kommentarer:
 
Ojojoj, nu har jag suttit i flera timmar och fixat med bloggen, klockan börjar närma sej 02.00 så det här blir one speedy uppdatering.

Den största och viktigaste är att menyn där uppe har fått fler sidor. Där hittar du nu korrekturer till böckerna så att du virkar rätt och en minishop där du kan köpa böcker eller garn (jag har fått tag på mer Stardust XL!!!).

Lite andra ändringar har det också blivit men dom är så små att jag inte behöver gå igenom dom. Ta en titt och se hur det känns, jag hoppas att du också tycker att nytillskotten är bra. :)

Och nu... zZzzZzzZzz... -__-

6 kommentarer:

Maria sa...

Oj, vad du har jobbat!Hoppas att du får sova länge idag.
Tack för dina rättelser i ditt förra inlägg - jag ska kolla in hur det står i min bok (nr 1).
Ha det gott!
Maria

m sa...

Jag säger bara "Hej, Mia!" :-)

Leksaker sa...

Bloggen har blivit riktigt fin..

Maja sa...

Oo, gud vad kul! Jätte profsit med en minishop!
Kram
Maja

Julia sa...

Minishopen var ju riktigt bra! O bra med korrekturer så att man virkar rätt!

Labolina sa...

Snälla, hjälp mig! Jag virkar och virkar för första gången sedan lågstadiet. Det blir väl så där, men skam den som ger sig. Nästa blir nog bättre och den efter den ännu bättre.

Mitt problem dock är att jag har kört fast vid fästandet av trådar. Det står bara att trådarna ska fästas i beskrivningarna, men hur ska de fästas? Hur gör man? "Fäst tråden i början", eh? Hur fäster man stumpen som blir i mitten när man virkar runt? Ska den bara ligga löst i huvudet?

Related Posts with Thumbnails