Pages

20 februari 2010

Dockkonster

6 kommentarer:
 
Jag håller på för fullt med presenten till lillpojken och det tar sååååå lång tid, jag kan nog ärligt säga att detta är det pilligaste och med långdragna projektet någonsin. Men fint blir det och det är ju det viktigaste! ^^ Och att att presenten snart är klar, det känns också väldigt bra.

När armarna börjar göra för ont tar jag lite paus och leker med min nya fina docka, jag är så otroligt glad för henne. Igår sydde jag en liten peruk till henne och sen testade hon på lite breakdance. ^^

(Klicka för större bild)

Det är galet att man kan posera henne på det sättet, galet och jätteroligt!

I morgon blir det ett nytt mönsteravslöjande, hoppas du vill vara med då! Tjipp så länge!

6 kommentarer:

Sofia sa...

Haha:) Dockan är verkligen jättesöt! Har du bestämt vad hon ska heta än? Och äntligen ett nytt mönster avslöjande:D Jag är gladare än jag nånsin varit;D

Längtar//Sofia

Camilla sa...

Jeg har akkurat laget min første amigurumi, etter boken din! Kjempemorsomt:) Det ble en jente med fletter, etter oppskriften til retro-babyen:) Skal se om jeg ikke får lagt henne ut i bloggen min etterhvert. De japanske dukkene var kjempestilige, spent på å se hva som kommer videre:D
Og må bare si til slutt at Panda er bare helskjønn!

Camilla

Linn sa...

OH! Vilken söting!

Anonym sa...

Hejsan, älskar din första bok och väntar mycket spänt på nästa! Håller på med det sista mönstret: flickan! Hon blir helt underbar!! :D Och jag älskar att man kan variera alla mönster som man vill, med olika garn, färger och detaljer!! Tack så mycket för att du hjälpt mig hitta en ny underbar hobby!! ^^
Det jag undrar är då: Vilket märke har det hudfärgade garnet? Är det Svarta fåret? Jag har i och för sig inte varigt i någon jättestor garn-butik än, men i de jag har varigt har jag inte hittat något...

Evfa/Nystverket sa...

Blir inte Panda avundsjuk på din nya lekkompis?

Frida sa...

Vilken söt docka, en sån skulle jag oxå vilja ha, är dom jättedyra. Var beställer man dem??

Related Posts with Thumbnails