Pages

1 augusti 2008

Nya småkompisar

8 kommentarer:
 
Trots en hel massa jobbande och ett par soliga utflykter har jag hunnit virka upp tre nya kompisar sen förra inlägget, två variationer av björnmönstret och en jättesköldpadda. Jag börjar längta till hösten med regnrusk och mörka kvällar, då är det ingen som tittar snett på en när man sitter inne och virkar hela kvällarna. ^^ Alla kompisarna är till försäljning och finns i butiken. Här kommer dom...
Katten Frank
Kaninen Penny Och en sköldpadda

Sist, och minst, en hel drös broscher

Ha en jätteskön helg!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Sköldpaddorna är bara såååå söta!

Skaparstigen sa...

Åh, allihopa var så söta! Fint med luddigt garn på katten.

Unknown sa...

Vilka söta saker. :-)
Vart hittar du mönster någonstans? något bra tips? Jag håller på och virka lite till kommande bebisen.

Sandra sa...

Gillar katten speciellt mycket, helt underbar :)

Helena sa...

Som alltid väcker dina små figurer ett stort VILL HA ! Helt underbara!!!

Anonym sa...

Dina djur är det SÖTASTE jag sätt!!! Katten var underbar!

Har precis skrivit i min blogg om signerat.se och har med en bild på ett av dina djur... Jag har länk både till din isbjörn på signerat.se och till din blogg, hoppas det är ok! :D

Anonym sa...

Hej!

Vad bra. Tack. :D Tänkte kika lite också om du fortfarande har kvar den där söta katten att sälja och vad de kostar? :D

Linnea sa...

Hur gör du lapparna som du sätter fast på en del amigurumisar? (de där med ett panda ansikte på :D)

Related Posts with Thumbnails