Pages

24 oktober 2010

'Gurumigalleri - Sköldpaddor

5 kommentarer:
 
Ni har skickat in så många fina bilder på glada, söta och färgglada sköldpaddor och här är ett litet bildspel med alla. Om ni vill se större bilder klickar ni på bildspelet, då kommer ni till ett album där ni sen kan kika runt.

Titta, njut och bli inspirerade! :)



Ett stort tack till alla som ville dela med sej, hoppas att ni vill vara med nästa gång också! Jag längtar efter att få se fler av era härliga amigurumis!

Angela
Anna N
Anni
Camilla
Camilla H
Camilla L
Camilla S
Cecilia
Therese
Elin
Hanna
Jennie
Jessica S
Julia K
Karin
Lina S
Bianca
Maria
Maria
Veronica
Nora
Mathilda
Rumpetuss
Sandra
Sara
Sofia B
Ulrica
Viktoria

5 kommentarer:

Millasew sa...

Åh vad roligt att se alla olika sköldpaddor! Fascinerande att alla blir så olika trots att det är samma mönster som utgångspunkt...

Hanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hanna sa...

Roligt! Tack själv för den fantastiska ideen

Carolina sa...

Jag har försökt mig på den där sköldpaddan men jag fastnar vid kanten på skalet. Jag får bara inte ihop det trots att jag kollar igenom beskrivningen noga. Jag vet inte riktigt vad jag gör för fel. Jag skulle verkligen vilja kunna göra den där sköldpaddan för det var delvis därför som jag köpte boken från början. Kan du hjälpa mig på något sätt?
Skickar min mejl ifall du behöver den. pink.carolina@hotmail.com

Bostic sa...

Vad blir nästa figur man får skicka in bild på? Jag hoppas det blir kaninen i bok 1 för den är så himla söt<3<3

Related Posts with Thumbnails