Pages

21 oktober 2010

'Gurumigalleri - vill du vara med?

8 kommentarer:
 
Som du säkert märkt så har jag inte visat några bilder på nya amigurumis på ett bra tag och det är helt enkelt för att jag inte har något att visa just nu. Jobbet pågår för fullt med den nya boken och jag tänker vara precis lika hemlig med den som med dom två första – det betyder att det inte blir några bilder förrän det är dags för mönsteravslöjandena. Det är tråkigt att det blir lite tomt här fram till dess och jag hoppas att du inte slutar läsa bloggen på grund av det dåliga ’gurumiutbudet för tillfället.

För att inte tappa greppet om våra små garnkompisar tänkte jag istället be dej om en tjänst, skulle du kanske vilja visa vad du har virkat från någon av mina böcker? Om du vill hjälpa till att inspirera och glädja andra och kanske också passa på att skryta lite med bilder på dina fina amigurumis skulle jag bli jätteglad! Dags att dra igång ett 'gurumigalleri alltså! :)

Den här omgången skulle jag vilja se din version av en av mina absoluta favoriter, sköldpaddan från första boken. Omgången är avslutad, håll utkik efter nästa!



Maila mej 1 bild (max 450 pixlar bred) och adressen till din blogg (om du vill att jag länkar) så lägger jag upp ett inlägg fullt med glada och personliga sköldisar till helgen! Skicka till infomailen – du hittar adressen på sidan ”om oss”.

Jag hoppas att du tycker att det här är en bra idé och att du vill vara med och visa upp vad just du har virkat! Jag kommer välja nya mönster efter hand så titta in titt som tätt, jag är väldigt nyfiken på att se dina ’gurumisar och jag är säker på att alla andra också är det! :)

8 kommentarer:

Julia sa...

Vad roligt med gurumigalleri :)

Anonym sa...

Kul med gurumigalleri!
Faktum är att jag har virkat en sköldpadda från din första bok!
Ska skicka den till dig senare!
Kram EMMY

Maria sa...

Kul med ett gurumigalleri! Nu har jag ingen sköldpadda, förstås. men jag hoppas att du får många bilder från andra virkare. Lycka till med den nya boken!
Maria

Unknown sa...

Har sendt mail! Har ikke fått laget skilpadden enda, men har laget kaninen. Elsker boken din!

m sa...

Då måste jag kanske göra klart min :-) Det ska bli kul att få se alla. Kul idé!

svartanova sa...

Kul idé!
Jag har inte virkat sköldpaddan än, men jag ska titta på de andras och hålla utkik efter några av de andra filurerna som jag har gjort. :)

Fanny Olsson sa...

Åhh vad kul med galleri^^ Lite synd att jag inte såg förrän nu efteråt, jag har juh oxå virkat en sköldpadda, (som bor hos min bästis)... Jaja, har bilder från typ alla jag virkat så ska hålla utkik f.o.m nu:D

Linn 11 år sa...

ååå,, du måste bara göra ett nytt gurumigallery!!! vill bara skicka in massor av amigurumis som jag virkat av dina två första böcker!!! <3<3

Related Posts with Thumbnails