Pages

2 juni 2008

Kalasande och utlottning

2 kommentarer:
 
Efter en helg full av festligheter kan det kännas lite svårt att gå tillbaka till vardagen, och en festhelg har det verkligen varit. I lördags bjöd jag över släkten på kalas eftersom jag fyllde the big two four den 30:de. Fredagen spenderade jag i köket, bakandes kakor och tårta. Jag blir sugen bara av att titta på bilderna.
MonstermuffinsChokladbollar och snickerskakor
På söndagen åkte vi till Tunneberga gästgifveri och firade svärföräldrarnas 40-åriga bröllopsdag. Maten var superb rakt igenom! Efter det åkte vi upp till stugan för att sova middag och sola. En underbar helg helt enkelt!

Så till pandaproblemet:
Panda och jag har fått så många bra namnförslag att vi inte kan välja själva och vi ska snart tillsätta en liten jury som kan rösta. Så snart det är avgjort kommer resultatet, och eventuell dopceremoni, att visas här. ^^

Sen, sist men inte minst... utlottningen. Broschvinnaren blev, efter lottdragning av mej den här gången, Cecilia! Maila din adress till mej så kommer ett litet paket på posten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snickerskakor! Åh så gott det låter, är det lika gott som det låter? Vill du dela med dig av receptet i så fall?

CeciliaB sa...

Vinsten har kommit fram! Tack så mycket, vilken gullig knapp med Panda!
/Cecilia

Related Posts with Thumbnails