Pages

24 maj 2008

Grattis på födelsedagen, fröken blogg!

17 kommentarer:
 
Jag kan knappt fatta att det har gått ett helt år sen jag skrev mitt första inlägg här i bloggen. Det har hänt enormt mycket under den här tiden och det ska bli spännande att se vad som händer framöver. För att fira det stora ettårsjubileumet utlyser jag härmed en tävling!

Jag har en hel hög med pandas äventyr på lager men jag har fortfarande inte hittat ett passande namn på henne. Så där har vi uppgiften, skriv ditt namnförslag i en kommentar senast den 30 maj. Det namn Panda gillar bäst belönas med den här amigurumin:
Alla som kommenterar är också med i utlottningen av den här blombroschen så du behöver inte komma på något namn om du inte vill. Men panda vill... ^^Nu finns förresten svampskallrorna att köpa på Signerat. Perfekta som doppresent till en liten bebbe!Trevlig helg!

17 kommentarer:

Anonym sa...

Klart man vill vara med på ett namnförslag! Viva tycker jag skulle passa!

MVH/ Anna

Anonym sa...

Jag (och Maja) föreslår Manda som namn. :D
Kram Kicki

Jossan sa...

Jag säger grattis så länge.. Namnet måste jag fundera lite på... Alltid lurigt med namn tycker jag.

miastick sa...

Grattis på bloggfödelsedagen! Värt att fira!
Namn... Penelope sa det i mitt huvud.
Ciao!

Anonym sa...

Hmm, så svårt. Linn föreslår jag!

Karin sa...

grattis på ettårsdagen, jag har precis hittat din blogg så jag hoppas du fortsätter länge till :) kommer inte på nåt namn just nu men jag är gärna med i den lilla utlottningen! :) ha det bra /karin

Linda sa...

Grattis på ettårsdagen! Nora skulle kunna passa Panda tycker jag.
Kram

Helena sa...

Hm det var inte lätt. Roxy Panda blir mitt förslag för att matcha dit namn! grattis på 1- årsdagen!

LADY JEN sa...

Grattis! Mitt namnförslag är... Vilja. Känns som det skulle passa på en så bestämd tjej som panda :)

//Jenny

Anonym sa...

Hej
Lilljota tycker jag att det ser ut som hon heter!
MVH
ewa

Skaparstigen sa...

Min första son skulle hetat Vega om han varit tjej, tycker det är ett så tufft namn. Det får bli mitt förslag.

Sen så har jag utmanat dig på några frågor. Ligger på min blogg. Om du vill svara så skickar du vidare till tre andra sen.

CeciliaB sa...

Mitt namnförslag får bli: Wilda, hon är ju ganska vild ibland...
Grattis till ett bloggår!
/Cecilia

Anonym sa...

Mitt förslag: Sigrid!

:-)

Och grattis på 1-års dagen!

Anonym sa...

Åh vilken söt rosa filur! Jag föreslår namnet: Leia

Anonym sa...

Grattis till ett år i bloggvärlden!
Mitt namnförslag är Panda Pytte eller bara Pytte.

Linda sa...

Muchi :-) [Muschi]

Anonym sa...

Pytt i Panda! Jag vet att jag är sent ute, men den är ju pytti och Panda.
Sambons idé.

Related Posts with Thumbnails