Pages

7 augusti 2011

En ovanligt grå sommar

2 kommentarer:
 
Vi har haft en väldigt tråkig sommar här hemma, först var vi sjuka i nästan 3 veckor och sen vägrade vädret sammarbeta. Det har inte varit många fina dagar men vi har i alla fall lyckats pricka in soliga besök på Zoo och Experimentarium i Danmark, ätit några glassar och haft en picknick i skogen. Jag har tagit sommarlov från virkningen för att vila händerna och har istället sytt en hel del. Senast sydde jag kuddar till vårt nya balkongmöblemang av ett jättesnyggt tyg som jag tror kommer från Åhlens. Om du är sugen på att piffa upp några av dina kuddar där hemma så kommer beskrivningen i nästa inlägg.


De här fina kompisarna träffade vi på Djurparken i Helsingborg

Jag hoppas att du har haft en underbar sommar och att vi får i alla fall en månad till av sol och värme, det behöver vi nog allihopa! :)

2 kommentarer:

Nettan sa...

Svårt att påverka vädret, jag har gett upp och packar numera allt från bikini till gummistövlar på utflykter =)
Men supertråkigt med sjukdom, särskilt när man ska va ledig o ha det härligt! Hoppas - oavsett väder - att ni får vara ordentligt friska och pigga resten av året o hinner njuta lite mera!

S, 15 år sa...

Tråkigt med sjukdom och grått väder...
Men zoo-besöket låter kul! Jag gillar de fina bilderna! ^^

Related Posts with Thumbnails