Pages

29 september 2010

Ett stort tack till alla mässmysare!

3 kommentarer:
 
Tänkte bara sticka in huvudet här och säga tack till alla som kom och besökte mej i Bonnier Carlsens monter på bokmässan! Det var jätteroligt att så många ville vara med och virka eller bara komma och prata lite och jag måste bara säga att jag har de absolut trevligaste och pyssligaste läsarna någonsin! Det var verkligen en upplevelse att vara på bokmässan och trots att jag sällan varit så utmattad som efter helgen så hoppas jag att jag får vara med fler gånger. :)

Nu ska jag återgå till kvällens middag och sen tar vi en välförtjänt paus från bröllopsfixet. Klänningen har kommit och den passar som en... ja, klänning. :) Allt annat börjar också trilla på plats och det enda som saknas för tillfället är en smal, vit hyllbård, sån där gammeldags du vet. Om du vet vart jag kan få tag på sån får du gärna tipsa! :)

Tjipp så länge!

3 kommentarer:

Julia sa...

Det var jätteroligt att virka med dig på mässan! Och lycka till med bröllopet! :)

Dabelin sa...

Hej!

Kul att det var så kul på Bokmässan!

Jag har kanske ett tips på var du kan få tag på hyllbård...
Kolla med Bortbytingen!
Jag har bara hennes bloggadress, men jag tror du hittar mer info där:
http://bortbytingen.bloggplatsen.se

Hon har massor med saker i sina gömmor...

Lycka till med bröllopet!

Linn sa...

Hej Mia!
Åh, jag skulle så himla mycket vilja vara med på bokmässan, men mamma skulle jobba, så jag kunde inte följa med. ;( Men min kompis Alma var där och hon sa att hon träffade dig! ^.^

Related Posts with Thumbnails