Pages

4 juli 2008

Semester

5 kommentarer:
 
Nu har jag ett par veckors semester. Jag lyckades pricka in den samtidigt som sambon, vännerna och det fina vädret, det kan inte bli bättre. Vi har shoppat i Malmö och Lund, solat och badat hos mamma och varit på Tivoli i Köpenhamn. Och jag har nog aldrig ätit så mycket grillat som under de här veckorna, mums!

På Søstrarna Grene i Malmö hittade jag en hel drös med fina saker.

Titta vilka fina bordstabletter! 6 kronor styck, galet billigt!!
En alldeles underbar matlåda! Och ett sött glas med ugglor, en stekspade och bra drinkskedar. Oooooh! Den är så fin och bra att jag blir alldeles lycklig! ^^

Det har inte blivit så mycket virkande den här tiden, kände att min arm också förtjänade lite semester. Jag har påbörjat en hel del roliga projekt men bara avslutat en figur, den här specialbeställda minidjävulen.

Juryn har förresten haft sitt möte och kommit fram till ett enhälligt och lite oväntat beslut. Alla kände, många bra namnförslag till trots, att det bästa namnet på lilla pandan är Panda. Både Panda och jag var nöjda med det, fast det var allt lite snopet. ’Gurumigrisen lottades istället ut och vinnaren är...

Mia

Maila din address så kommer ett litet paket på posten.Hoppas ni alla har en skön sommar!

5 kommentarer:

miastick sa...

Nej men ååååh vilken oväntad lycka! Hurra! Jag som var på mitt allra mest irriterade småbarnsmorse-humör, det här blidkade mig verkligen raketsnabbt. Tack!

CeciliaB sa...

Bra beslut!
Det vore nog konstigt om hon skulle heta något annat.
/Cecilia

Anki sa...

Du har minsann också finfyndat ser jag :-)
Glad semester!

Karin sa...

Oooh jag är helt kär i matlådan!!

miastick sa...

Lillgrisen har nu kommit hem! Den är otroligt söt och verkar trivas. Tack snälla rara!

Related Posts with Thumbnails