Pages

19 juli 2007

Borttappad

7 kommentarer:
 
De senaste veckorna har jag, till min egen förvåning, knappt pysslat alls. Jag hade storslagna planer när mitt sommarlov började och inte många har genomförts. Vi har varit en runda på Liseberg, plaskat runt på genomregniga Roskilde-festivalen och igår kom vi hem från ett par dagar i stugan, det är ungefär vad vi gjort i sommar. Någonstans i flyttröran och stressen har jag förlagt kreativiteten och det går trögt att hitta den.

Här är en flicka som jag sporadiskt hållt på med i flera månader, jag plockade fram henne i hopp om att bli inspirerad... men så blev det inte. Jag satte tillbaka henne på "ofärdig-hyllan" igen men bestämde mig för att lägga upp en bild på henne för att i alla fall hålla igång bloggen. Ibland får man vara glad för det lilla... ^_^

Förklädet är inte färdigt och hon behöver lite fina detaljer samt besöka en frisör.

7 kommentarer:

Annika sa...

Vilken söt! Känner igen det där, jag har blogguppdateringsångest mest varje dag... Jag sa till mig själv när jag startade bloggen att det inte skulle bli någon prestationsgrej, men nu har jag ändå lite press på mig att jag måste leverera... Självklart får du länka till mig, tack tack!

Annika sa...

PS. Jag länkar till dig också, ok?

Unknown sa...

vilken sötis. Det är klart att du får länka från din fina blogg.

Ida sa...

Vart hittar jag ställ till dockorna? Ser att din tjej har något runt midjan som ser ut som ett ställ.

DORIS DAISY sa...

Åh, vilka söta grejer du gör!

malin sa...

Vilka underbara figurer du gör! Jag la genast till din sida som länk, hoppas att det är ok?

Lina sa...

Var får du tag på det där håret till figurerna? Vad är det för något? Jag är himlans nyfiken...

Related Posts with Thumbnails