Pages

4 juni 2007

En rosa krabat

6 kommentarer:
 
Igår gjorde jag färdigt den här lilla kompisen. Jag började virka på henne för flera månader sedan men efter huvudet och öronen tog det stopp, jag visste helt enkelt inte hur hon skulle se ut. Så i förra veckan såg jag att det var en tävling på forumet Craftster, gör ett fantasidjur var uppgiften, och då bestämde jag mig för att det rosa huvudet skulle bli till en hel figur och vara med i tävlingen. Och så blev det. Efter några timmars virkande och pysslande så blev hon faktiskt färdig, i tid för en gångs skull. ^^ Om du vill ta en titt på hela tävlingsbidraget kan du klicka här.




6 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, den blev verkligen häftig! När får du reda på vem som vinner? Jag tittade på deras sida, men jag förstod inte systemet på hur det va upplagt. Har du adress till den där tjejen som va intreserad av mina kort? Vill inte skriva här var hon kommer från, ingen annan får vet, det är vår lilla helighet! ;)

Krimskrams sa...

Så underbara figurer du gör!

Anonym sa...

Gudomligt söt!!

Anonym sa...

This one is awesome too!!!!!!

Anonym sa...

ahh jag älskar den här! Jättegullig

Johanna Englund sa...

Wow,vad ssöt-Kommer den på mönster? Vil verkligen virka en brun såndär.Som ska heta Choklad.Vet du vad! Jag åkte ti stan ida för att köpa en bok.Och då jag gick in i bokhandeln så slog tanken igenom mig! Jo jag vill ha din första bok! Jag köpte den & blev urglad jag skrattade & tjoade ja jag var jätteglad att få den äntligen! Sedan köpte jag virknålar.Och då jag kom hem började jag med mitt mönster på en utomjording.Börjane av min utomjording är fem varv av aphuvudet i Virka jättesöta amigurumis eller den gula boken (minns inte vad den hette) resten har jag kommit på helt själv.Bilden kanske poppar upp i min blogg Kreativaamigurumi.bloggplatsen.se Ursäkta Mia att den heter Kreativa,men blev så fast i din blogg att namnet fatsnade & ville så gärna att den skulle heta det.Förlåt om du e ledsen.
Kan du nåmgång komma till Finland? I staden Jakobstad.Panda kan ju resa lite till för jag vill krama om dig & henne & vara en hel dag med dig Mia,bara älskar dig!

Related Posts with Thumbnails